هیدکی کامیا استودیوی پلاتینیوم گیمز را ترک می نماید

به گزارش وبلاگ وردپرس، استودیوی پلاتینیوم گیمز به تازگی اعلام نموده که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) در 12 اکتبر (3 مهر) امسال این استودیو را ترک خواهد نمود.

هیدکی کامیا استودیوی پلاتینیوم گیمز را ترک می نماید

کامیا طراح بازی، کارگردان و معاون اجرایی پلاتینیو م گیمز است که این شرکت را با مدیرعامل فعلی یعنی آتسوشی ایناباتا (Atsushi Inabata) و اعضای سابق یعنی شینجی میکامی (Shinji Mikami) و تاتسویا مینامی (Tatsuya Minami) در 1 اکتبر 2007 تاسیس کرد. کامیا در طول مدت حضورش در پلاتینیوم گیمز، بازی هایی نظیر بایونتا و The Wonderful 101 را کارگردانی کرد و به عنوان کارگردان خلاقیت در بازی Sol Cresta نیز ایفای نقش کرد. قبل از اعلام خبر جدایی او، گفته شده بود که در حال کارگردانی یک بازی نو با نام رمز Project G.G است. این بازی ظاهرا سومین نسخه در سه گانه ای است که شامل بازی های Viewtiful Joe و The Wonderful 101 است. در ادامه بیانیه پلاتینیوم گیمز آمده است:

کامیا نیز بیان نموده است:

این که این خالق محبوب در آینده چه خواهد نمود، فعلا تعیین نیست، با این حال بعضی در خصوص همکاری مجدد با میکامی صحبت می نمایند. میکامی در سال 2010 پلاتینیوم گیمز را ترک کرد و تانگو گیم ورکس را تاسیس کرد. او در فوریه سال جاری تانگو را ترک کرد و پروژه بعدی او همچنان یک راز به جای مانده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "هیدکی کامیا استودیوی پلاتینیوم گیمز را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیدکی کامیا استودیوی پلاتینیوم گیمز را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید