پیش بینی شرایط هوا : مسافران تعطیلات آخر هفته بخوانند

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب کشور و احتمال آبگرفتگی معابر بعلاوه افزایش دما در نوار شمالی ایران اطلاع داد.

پیش بینی شرایط هوا : مسافران تعطیلات آخر هفته بخوانند

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه (5 و 6تیر) در برخی نقاط استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: سه شنبه بارش در جنوب استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال و شرق هرمزگان شدت می یابد و طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر در این منطقه ها پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (7 و 8 تیر) در ارتفاعات شمالی هرمزگان رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می گردد. در این مدت در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

ضیاییان در ادامه گفت: دمای هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور افزایش می یابد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (6 تیر) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید، در برخی ساعت ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه(7 تیر) صاف و در برخی ساعت ها غبار رقیق و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (5 و 6 تیر) اهواز با دمای 47 و 48 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 10 و 12 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: توریسم آنلاین

به "پیش بینی شرایط هوا : مسافران تعطیلات آخر هفته بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط هوا : مسافران تعطیلات آخر هفته بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید