کاشت 300 اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر ، افتتاح 20 بوستان ویژه مادر و کودک تا آخر فروردین

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از کاشت درخت تازه در خیابان ولیعصر تهران اطلاع داد.

کاشت 300 اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر ، افتتاح 20 بوستان ویژه مادر و کودک تا آخر فروردین

به گزارش وبلاگ وردپرس، علی محمد مختاری درخصوص برنامه های مدیریت شهری در حوزه توسعه فضای سبز در شهر تهران و استقبال از نوروز گفت: در سطح منطقه ها 22گانه بیش از هزار فرش گل در حاشیه بزرگراه ها ایجاد خواهیم کرد که تقریبا در حال اتمام است و تا 15 اسفند اقداماتی که در شهر تهران انجام می دهیم خود را نشان می دهد. بیش از 2100 المان گل در سازه ها و میادین تا نیمه اسفند نصب می گردد و کاروان گل و گیاه قبل از سال تحویل به مدت یک هفته در خیابان های تهران به راه می افتد.

او ادامه داد: نمایشگاه گل و گیاه با عرضه مستقیم گل و گیاه از 15 اسفند تا سه فروردین یعنی تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می گردد. بعلاوه در 15 میدان بزرگ شهر قبل از سال تحویل به شهروندان گل اهدا خواهد شد و در 15 اسفند 1500 هکتار کمربند سبز پیرامون شهر تهران آماده بهره برداری می گردد که به وسیله مسئولان کشور بهره برداری خواهد شد.

مختاری افزود: هفته گذشته دو پارک بانوان در محدوده منطقه ها 13 و 21 کلنگ زنی شد و 27 بوستان مادر و کودک افتتاح شده و 20 بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است که تا آخر فروردین ماه مورد بهره برداری قرار می گیرند. هفته جاری نیز دو پارک مورد بهره برداری قرار می گیرد که یکی پارک مادر و کودک و دیگری یک پارک محله ای است.

کاشت 300 اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر

مختاری با اشاره به کاشت حدود 300 اصله درخت چنار کهنسال در خیابان ولیعصر در محدوده پایین تر از میدان ونک نزدیک بیمارستان دی گفت: طرح نهضت درختکاری را آغاز نموده و بیش از یک میلیون اصله نهال مثمر و غیر مثمر کاشته می گردد. در منازل شهروندان به وسیله سامانه 137 و 1888 که درخواست نموده باشند، درخت می کاریم و یک بروشور که نحوه کاشت و طرز نگهداشت در آن است به آنها داده می گردد. کار کاشت درخت در 300 مدرسه و 200 مسجد صورت گرفته و این هم برای توسعه فضای سبز است.

منبع: پانا

منبع: همشهری آنلاین

به "کاشت 300 اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر ، افتتاح 20 بوستان ویژه مادر و کودک تا آخر فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 300 اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر ، افتتاح 20 بوستان ویژه مادر و کودک تا آخر فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید