کمیته داوران والیبال متناقض رفتار می نماید، بین تیم ها تفاوت است

به گزارش وبلاگ وردپرس، ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شراط و شرایط تیمش گفت: تیم سایپا سال جاری جهت حضور در مسابقات لیگ برتر با رویکرد متفاوت با سال های پیش شرکت نموده است. سایپا طوری برنامه ریزی نموده که طی دو سال با جذب بازیکنان کم تجربه که قبلاً به آن ها به ندرت بازی می رسید تیم خوبی با میانگین سنی مناسب آماده کند.

کمیته داوران والیبال متناقض رفتار می نماید، بین تیم ها تفاوت است

وی ادامه داد: سعی بر این است طبق اهداف باشگاه پیشروی کنیم. متأسفانه یکی از بازیکنان باتجربه تیم از ابتدای فصل دچار مصدومیت شد و ما نتوانستیم آرش کشاورزی را در اختیار داشته باشیم. تیم سایپا تا به امروز فرایند خوبی داشته و بازیکنان پیشرفت محسوسی را نسبت به ابتدای فصل داشته اند، باانگیزه بازی می نمایند. شاید از نظر نتیجه هنوز به ایده آل نرسیده ایم اما فرایند روبه رشد تیم مناسب است.

سرمربی نارنجی پوشان با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده در یکی دو هفته مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: هفته ششم در بازی مقابل هراز آمل بازی سختی داشتیم حواشی در این ملاقات به وجود آمد و بازیکن هراز حرف ناپسندی به تیم ما گفت کهاز رسانه ملی نیز پخش شد، منتظر واکنش فدراسیون و کمیته انضباطی نسبت به این بازیکن بودیم. ناظر فدراسیون نیز در سالن حضور داشت اما اتفاقی رخ نداد و این بازیکن به کمیته انضباطی برای پاسخ گویی احضار نشد. در ادامه مسابقات شاهد بودیم که بازیکن شهداب به علت تخلفاتی که انجام داد به کمیته انضباطی احضار شد و این یک تناقض ایجاد کرد و باعث می گردد این فکریت پیش آید که بین تیم ها فرق وجود دارد.

وی تاکید نمود: در بازی پیکان و شهرداری ارومیه نیز شاهد بودیم که بسیار سریع دو بازیکن تا اطلاع ثانوی محروم شدند تناقضی که ایجاد می گردد فکر را مکدر می نماید. در بازی هفته گذشته ما نیز مقابل تیم شهداب یزد اتفاقاتی رخ داد که فشار روانی زیادی بر تیم وارد کرد و نتوانستیم به اهدافمان برسیم. اشتباهات داوری محرز و تعیین بود. همه شاهد ضعف مدیریت داوری در این ملاقات بودیم .

شهنازی تاکید نمود: صحنه های رخداد و توقع داشتیم که ناظر داوری بتواند این اتفاقات را گزارش دهد اما هیچ اتفاقی رخ نداد. حتی در کوشش بودم با فیروزی صحبت کنم که پاسخم را نداد. متأسفانه گزارش تخلفات تحویل کمیته داوران یا سازمان لیگ نمی گردد. نمی دانیم که این اتفاقات چگونه رصد می گردد که رفتارهای متناقضی با بازیکنان می گردد. پس از اتفاقات اتفاق افتاده در بازی هراز اعلام کردم که اگر با این موضوع برخورد نگردد در آینده مسائل زیادی پیش خواهد آمد که در همین اواخر در آخرین بازی شهرداری ارومیه و پیکان شاهد این حواشی بودیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کمیته داوران والیبال متناقض رفتار می نماید، بین تیم ها تفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته داوران والیبال متناقض رفتار می نماید، بین تیم ها تفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید