گادرانی: مقابل سپاهان اخراج نمی شدم، مانند ملاقات با تراکتور بازی می کردیم، داوری در ایران در سطح خوبی نیست

به گزارش وبلاگ وردپرس، لوکا گادرانی، مدافع گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد داوری فوتبال ایران در سطح خوبی قرار ندارد.

گادرانی: مقابل سپاهان اخراج نمی شدم، مانند ملاقات با تراکتور بازی می کردیم، داوری در ایران در سطح خوبی نیست

لوکا گادرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرس، درباره شکست 5 بر صفر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل سپاهان گفت: سپاهان واقعاً تیم خوبی است، اما اگر من از زمین اخراج نمی شدم، می توانستیم نمایشی را که مقابل تراکتور ارائه کردیم، مقابل سپاهان هم داشته باشیم.

داوری در ایران در سطح خوبی نیست.، وی ضمن بیان این جمله گفت: داور چند هفته پیش در ملاقات ما مقابل گل گهر اشتباه کرد و در بازی برابر سپاهان هم مرتکب اشتباه شد. قبول دارم که روی بازیکن سپاهان خطا کردم، اما مستحق دریافت کارت قرمز مستقیم نبودم. من از بازیکن حریف فاصله داشتم و برخوردی با او نداشتم.

مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ادامه انتقاداتش از قضاوت داوران ایرانی به وبلاگ وردپرس گفت: داوری در تمام ملاقاتهای لیگ برتر خیلی مشکل دارد، نه فقط در بازی های شاهین. ما بازیکنان و اعضای کادر فنی شاهین، این فشار را از داوری ها احساس می کنیم. فکر می کنم اگر فدراسیون فوتبال از سیستم VAR (یاری داور ویدیویی) استفاده کند، شرایط خیلی بهتر می گردد.

گادرانی درباره قعرنشینی شاهین در لیگ برتر و کار سخت این تیم برای بقا بیان نمود: شرایط برای ما سخت شده، اما کادر فنی کوشش می نماید بازیکنان خوبی به تیم اضافه کند و ما بازیکنان هم تمام کوشش مان را می کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. فکر می کنم پس از تعطیلی مسابقات، نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی درباره شرایط خود در بوشهر و نیز شرایط اقتصادی شاهین شهرداری بوشهر، گفت: زندگی در بوشهر در ابتدا به خاطر گرمای این شهر برایم سخت بود که رفته رفته به آن عادت کردم. شرایط اقتصادی ما هم بد نیست.

مدافع گرجستانی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ملاقات تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این بازی برای ما اهمیت فراوانی دارد. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی، خودشان را آماده این مسابقه می نمایند تا به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گادرانی: مقابل سپاهان اخراج نمی شدم، مانند ملاقات با تراکتور بازی می کردیم، داوری در ایران در سطح خوبی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گادرانی: مقابل سپاهان اخراج نمی شدم، مانند ملاقات با تراکتور بازی می کردیم، داوری در ایران در سطح خوبی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید