گنج زاده: به دنبال لذت بردن از عملکردم و کسب طلا هستم، امیدوارم مصدومیت مچ پا اذیتم نکند

به گزارش وبلاگ وردپرس، دارنده یک مدال طلا و دو مدال نقره دنیا گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به دنبال عملکردی خوب و لذت بردن از مسابقاتم هستم تا به مدال طلا دست پیدا کنم.

گنج زاده: به دنبال لذت بردن از عملکردم و کسب طلا هستم، امیدوارم مصدومیت مچ پا اذیتم نکند

سجاد گنج زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ وردپرس، در مورد شرایط خود در آستانه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و تنها از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی هستم که امیدوارم روز مسابقات اذیتم نکند تا عملکردی متمرکز داشته باشم.

وی در مورد تجربیات خود از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اولین حضور من در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در سال 2012 ازبکستان بود که در بخش کومیته تیمی به مدال برنز دست یافتیم. سال 2013 امارات به مدال طلای کومیته انفرادی و تیمی دست پیدا کردم. سال 2015 و در ژاپن نیز در بخش انفرادی و تیمی به مدال نقره رسیدم.

دارنده یک مدال طلا و دو مدال نقره دنیا اضافه کرد: سال بعد از آن و در مسابقات قزاقستان در بخش کومیته تیمی به مدال طلا و در بخش انفرادی مدال نقره کسب کردم. در دوره گذشته و در اردن تنها در بخش کومیته تیمی در مسابقات حضور داشتم و یک مدال طلای تیمی دیگر کسب کردیم.

گنج زاده در مورد اهداف خود مطرح کرد: واقعیت این است که به دنبال ارائه عملکردی خوب و لذت بردن از مسابقاتم هستم تا با شکست مرحله به مرحله رقبای خود به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی در مورد تکرار دو عنوان قهرمانی پی در پی کومیته تیمی در مسابقات آسیایی ازبکستان گفت: تمام کوشش ما رقم زدن سومین قهرمانی متوالی کومیته تیمی است و خدا را شکر تیم بسیار خوب و آماده ای داریم. جدا از آمادگی، تمام بچه ها تجربیات خوبی نیز دارند و امیدوارم با شکست رقبا به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

گنج زاده در مورد توقعات بالا از تیم کاراته و فشار حضور در مسابقات متوالی روی بازیکنان مطرح کرد: این راهی است که خودمان انتخاب کردیم و راه سختی است. ما سهمیه المپیک 2020 توکیو و مدال این مسابقات را می خواهیم و راهی جز این جهت وجود ندارد. همه بچه ها از جان و دل مایه می گذارند و با انگیزه بسیار بالا به دنبال کسب هر سه سهمیه ممکن هستند. می دانیم در این راه سختی های بسیاری داریم، اما قطعا تحمل خواهیم کرد تا به هدف خود دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گنج زاده: به دنبال لذت بردن از عملکردم و کسب طلا هستم، امیدوارم مصدومیت مچ پا اذیتم نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده: به دنبال لذت بردن از عملکردم و کسب طلا هستم، امیدوارم مصدومیت مچ پا اذیتم نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید