1917 در فرهنگسرای ارسباران اکران می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فیلم سینمایی 1917 یک فیلم حماسی جنگی انگلیسی است که یکشنبه 7 اذر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و با حضور کورش جاهد کارشناس و منتقد سینما، نقد و آنالیز می گردد.

1917 در فرهنگسرای ارسباران اکران می گردد

این فیلم که تحسین منتقدان را به همراه داشته و بسیاری از آنها 1917 را یکی از برترین فیلم های سال 2019 می دانند، به کارگردانی، نویسندگی و تهیه نمایندگی سام مندس ساخته شده است. به گفته سام، بخشی از داستان این فیلم براساس وقایعی که پدربزرگش، آلفرد مندس برای او تعریف نموده نوشته شده است.

در 1917، جورج مکای و دین چارلز چپمن به عنوان بازیگران اصلی و مارک استرانگ، اندرو اسکات، ریچارد مدن، کالین فرث وبندیکت کامبریچ به عنوان بازیگران نقش مکمل در 119 دقیقه به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم روایت دو سرباز جوان بریتانیایی در جنگ جهانی اول است که باید یک پیغام بسیار مهم را به دیگر سربازان برسانند تا در دام حمله آلمان ها نیفتند و… 1917 یک فیلم جنگی بسیار زیبا و یک شاهکار فنی است که یک مأموریت عجیب و غریب را به یک هیجان اکشن تبدیل می نماید. نکته جالب اینجاست که این فیلم تنها در دو شات فیلمبرداری شده است؛ یکی در طول روز و یکی هنگام غروب خورشید.

علاقمندان می توانند برای حضور دراین نشست یکشنبه 30 آبان ماه ساعت 18 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خیابان جلفا مراجعه نمایند و یا با شماره های 20- 22872818 تماس بگیرند. بعلاوه اطلاعات فیلم های باشگاه فیلم تهران، هر هفته در اینستاگرام فرهنگسرای ارسباران به آدرس farhangsara-arasbaran در اختیار مخاطبان محترم قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "1917 در فرهنگسرای ارسباران اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1917 در فرهنگسرای ارسباران اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید