حمل و نقل مهم ترین مطالبه مردمی است، اتصال مترو اسلامشهر به تهران

به گزارش وبلاگ وردپرس، محمدرضا عارف پیش از ظهر شنبه در مراسم کلنگ زنی مترو اسلامشهر طی سخنانی گفت: معمولا در مراسم کلنگ زنی شرکت نمی کنم اما این طرح بسیار دارای اهمیت بود وترجیح دادم شخصا شرکت کردم، در اجرایی شدن این طرح همه زحمت کشیدند و همکاری خوبی در نهادهای ملی برای اجرای این طرح شاهد بودیم.

حمل و نقل مهم ترین مطالبه مردمی است، اتصال مترو اسلامشهر به تهران

رییس مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: مجمع نمایندگان استان تهران کوشش کردند و مدیران اسلاشمهر نیز هم دلی داشتند، تا این طرح اجرایی گردد و تقریبا در همه جلسات این طرح مطرح می شد، طرح قطار حومه ای در استان تهران عملیاتی می گردد اما خواسته مردم اسلامشهر این بود که به مترو تهران ملحق شوند.

وی افزایش ردیف بودجه پروژه مترو اسلامشهر را زمینه ساز جشن کلنگ زنی این پروژه دانست و اضافه کرد: برای مترو اسلامشهر بحث های جدی با وزارت راه داشتیم، تا مترو به تهران متصل گردد.

عارف با بیان این که 4 دفتر توسط مجمع نمایندگان استان تهران در اسلامشهر، پردیس، ری و شمیرانات راه اندازی شد، گفت: رویکرد اصلی نمایندگان برقراری فاصله نزدیک تر با مردم و در محل مردم است، که 140 بار در این مدت نمایندگان حضور داشتند و به مطالبات پاسخ گفتند.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر گفت: مهم ترین مساله بیمارستان اسلامشهر تغییر مجری از وزارت راه به وزارت بهداشت درمان بود، که انجام شد.

وی بازسازی و تجهیز مراکز بهداشت و خانه های سلامت را از پیگیری های نمایندگان مردم در مجلس دانست و اضافه کرد: در بخش ورزش ورزشگاه ورزشی اسلامشهر پس از 45 درصد پیشرفت متوقف شده بود، که به بهره برداری رسید، در خصوص رسیدگی بیشتر به روستاها موارد جدی مطرح شد، در خصوص مباحث آب و فاضلاب نیز طرح شبکه فاضلاب اسلامشهر و احداث تصفیه خانه را داشتیم، که در حال انجام است.

این نماینده مجلس بحث آب رسانی به روستاها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این ها مطالبات مردم اسلامشهر و وعده های نمایندگان بود، که علی رغم مسائل مالی یکی 2 سال اخیر در حال پیگیری جدی است.

عارف حمل و نقل را از مهم ترین مطالبات اسلامشهری ها دانست و گفت: کمربندی شمالی- جنوبی اسلامشهر نیز در کنار مترو جزو دغدغه ها بود، که خوشبختانه راستا خوبی را طی می نماید، امروز شاهد هم دلی مدیران شهرستان، پیگیری شهردار، فرماندار و دیگر مسئولان اسلامشهر هستیم، که در تسریع پروژه بسیار اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمل و نقل مهم ترین مطالبه مردمی است، اتصال مترو اسلامشهر به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل و نقل مهم ترین مطالبه مردمی است، اتصال مترو اسلامشهر به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید