شروع طرح فروش بدون قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو

به گزارش وبلاگ وردپرس، متقاضیان می توانند از امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو اقدام نمایند.

شروع طرح فروش بدون قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو

به گزارش باشگاه وبلاگ وردپرس، متقاضیان برای شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو می توانند از ساعت 10 صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمایند.

شرکت در این طرح فقط به وسیله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی ایران خودرو نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به توضیح جداول ذیل اعلام می گردد.

طرح مشارکت در فراوری بعضی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (تیرماه 1401)

طرح مشارکت در فراوری فروش بعضی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ویژه متقاضیان عادی (تیرماه 1401)

منبع: فرارو

به "شروع طرح فروش بدون قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح فروش بدون قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید