ابتلا به کرونا در قزوین؛ همچنان روی دور تند

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: متأسفانه فرایند ابتلا به کرونا در استان روبه افزایش است و این شرایط همچنان ادامه دارد لذا انتظار داریم شهفرایندان از ویروس کرونا وحشت کنند و آن را جدی بگیرند زیرا هرگاه حساسیت مردم کم شده با شرایط بدتری روبرو شده ایم.

ابتلا به کرونا در قزوین؛ همچنان روی دور تند

منوچهر حبیبی در خصوص شرایط بحرانی استان قزوین در خصوص شیوه ویروس کرونا اظهار کرد: شرایط استان قزوین به گونه ای است که اگر رعایت نکات بهداشتی بیشتر نشود باید منتظر شرایط حادتری باشیم و محدودیت ها را بیشتر کنیم.

وی اضافه کرد: اگر مردم در معابر عمومی و سطح شهر به طور کامل از ماسک استفاده نکنند و شرایط به شرایط مطلوبی نرسد بدون تردید محدودیت ها را به ممنوعیت تبدیل خواهیم کرد و شرایط فرق خواهد کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول گفت: باید استفاده از ماسک در میان شهفرایندان حداقل به 80 تا 90 درصد برسد تا نگرانی ها کاهش یابد و اگر نتوانیم به این شرایط دست یابیم تصمیمات جدی خواهیم گرفت تا با چالش های بیشتری روبرو نشویم.

وی یادآور شد: متأسفانه فرایند ابتلا به کرونا در استان روبه افزایش است و این شرایط همچنان ادامه دارد لذا انتظار داریم شهفرایندان از ویروس کرونا وحشت کنند و آن را جدی بگیرند زیرا هرگاه حساسیت مردم کم شده با شرایط بدتری روبرو شده ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: اگر شهفرایندان در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری و مشارکت نکنند ناگزیر هستیم سخت گیری های بیشتری را اعمال کرده و محدودیت ها را به ممنوعیت تبدیل کرده و شرایط را تغییر دهیم.

وی گفت: از همه شهفرایندان به ویژه بازاریان، اصناف، کسبه و کارمندان و کارگران، فعالان بخش حمل و نقل و رانندگان تاکسی و اتوبوس درخواست می کنیم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند تا شرایط استان قزوین وخیم تر نشده و از بحران عبور کنیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهار کرد: اگر نتوانیم با اعمال محدودیت ها فرایند روبه افزایش شیوع کرونا را کنترل کنیم حتماً به سمت ممنوعیت های ماه فروردین که ترددها نیز ممنوع شده بود خواهیم رسید.

وی بیان نمود: امیدواریم مردم استان قزوین هشدارهای کارشناسان بهداشتی و توصیه های ستاد کرونا را جدی بگیرند و حتماً از ماسک استفاده و از حضور در مراکز جمعیتی خودداری کنند تا بتوانیم با ظرفیت های موجود ایجاد شده در بخش بهداشت و درمان و تخت های بیمارستانی جوابگوی بیمارانی باشیم که به ویروس کرونا مبتلا شده و جانشان در خطر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابتلا به کرونا در قزوین؛ همچنان روی دور تند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا به کرونا در قزوین؛ همچنان روی دور تند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید