ابهام در صدور احکام سریالی از سوی سرپرست موقت کشتی

به گزارش وبلاگ وردپرس، ابراهیم جوادی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ توجیه منطقی در صدور احکام سریالی و ایجاد تغییرات توسط سرپرست فدراسیون وجود ندارد، گفت: به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ کشتی هیچگاه ندیده بودم سرپرست موقت فدراسیون که از زمان دقیق برگزاری مجمع خبر دارد و مطمئن است که در این مسئولیت ماندگار نیست، دست به تغییرات اینچنینی و صدور احکام عزل و نصب بزند.

ابهام در صدور احکام سریالی از سوی سرپرست موقت کشتی

وی توضیح داد: تنها دستاورد صدور احکام این چنینی فقط و فقط ایجاد ابهامات و شبهات مختلفی است که فضای کشتی را تحت تاثیر منفی قرار می دهد. واقعاً لزومی ندارد سرپرست موقت در فاصله دو هفته مانده به انتخابات دست به انتصاب مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد بزند. هیچکس منکر توانایی و تجارب و سوابق درخشان محسن کاوه در عرصه ملی کشتی ایران نیست و همه می دانند وی جزو معدود مربیان توانمند و زحمتکش به حساب می آید، اما آوردن وی در شرایطی که حدود 10 روز دیگر باید انتخابات مجمع برگزار گردد، اصلاً منطقی نبود.

عضو پیشین شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ادامه داد: مطمئن باشید رئیس جدید فدراسیون، تغییراتی را در ذهن دارد و دوباره باید با صدور احکام عزل و نصب، مهره های مورد نظر خود را به کار گیرد. حال در نظر بگیرید وی به هر شکل ممکن، حاضر به همکاری با افرادی که با احکام سرپرست موقت به عرصه تیم های ملی آمدند، نباشد. بدیهی است تحقق چنین احتمالی می تواند همه چیز را در آستانه رقابتهای دنیای و گزینشی المپیک بر هم بزند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی دنیا در سرانجام گفت: هنوز از اتفاقات اخیر کشتی متعجبم و امیدوارم هر تصمیمی که مجمع انتخابات اتخاذ می نماید به صلاح کشتی باشد. کشتی ایران در آستانه میادین سخت و حساسی قرار گرفته است و باید در شرایطی قرار داشته باشد که بتواند مثل همواره از اعتبار و غرور ملی کشورمان دفاع کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ابهام در صدور احکام سریالی از سوی سرپرست موقت کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در صدور احکام سریالی از سوی سرپرست موقت کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید