اعزام 3 تیم امدادی هلال احمر به گردنه بیو در بجنورد و امدادرسانی به 50 نفر

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد از اعزام سه تیم امدادی به گردنه بیو برای یاری به در راه ماندگان در پی بارش شدید برف در این محور اطلاع داد.

اعزام 3 تیم امدادی هلال احمر به گردنه بیو در بجنورد و امدادرسانی به 50 نفر

ابراهیم پرفند در گفت و گو با وبلاگ وردپرس اظهار کرد: در پی بارش شدید برف در محورهای مواسلاتی مرکز خراسان شمالی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بجنورد در حالت آماده باش قرار دارند.

وی اضافه کرد: در پی بارش برف، تردد در بعضی محورهای استان از جمله در گردنه بیو با مشکل روبرو شد و بعضی از رانندگان و مسافران، نیازمند یاری نیروهای امدادی شدند.

وی ادامه داد: بدین منظور سه تیم امدادی از هلال احمر شهرستان بجنورد با خودروهای یاری دار به آن محور اعزام شدند تا خدمت رسانی به در راه ماندگان را انجام دهند.

پرفند گفت: حضور نیروهای امدادی در این محور سبب شد تا 15 خودرو رها سازی شده و حدود 50 نفر از در راه ماندگان نیز امدادرسانی شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد تاکید نمود: نیروهای امدادی هلال احمر تا سرانجام شرایط نامساعد جوی در محورهای شهرستان حضور داشته و آماده انجام ماموریت های مختلف هستند.

وی از مردم خواست تا به جز در صورت ضرورت، از حضور در محورهای برفگیر خودداری نموده و در صورت عبور از آن ها نیز ضمن به همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانه، از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شده و آشنایی لازم برای بستن زنجیر چرخ را نیز داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعزام 3 تیم امدادی هلال احمر به گردنه بیو در بجنورد و امدادرسانی به 50 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 3 تیم امدادی هلال احمر به گردنه بیو در بجنورد و امدادرسانی به 50 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید