انگیزه بالای آل کثیر برای درخشش دوباره در آسیا

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- عیسی آل کثیر مهاجم اول یحیی گل محمدی در جدال حساس ریاض خواهد بود.

انگیزه بالای آل کثیر برای درخشش دوباره در آسیا

به گزارش وبلاگ وردپرس، آل کثیر سال گذشته درخشش خود را در مهرماه و در بازی های آسیایی برای پرسپولیس آغاز کرد و حالا بعد از گذشت یک سال، او آماده است درخشش خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس را تکرار کند. پرسپولیس در ترکیب اصلی خود برابر تیم الهلال نسبت به بازی برابر استقلال تاجیکستان به احتمال 90 درصد تغییر خاصی نخواهد داشت و با توجه به بازگشت ملی پوشان، ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر منطقی ترین و محتمل ترین ترکیبی است که برای تیم پرسپولیس در بازی روز 24 مهر ماه در ریاض برابر تیم فوتبال الهلال عربستان وجود دارد.

ملاقاتی که پرسپولیس در صورت برنده شدن در آن به نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد نمود. آل کثیر که در بازیهای سال گذشته پرسپولیس در چنین مقطعی چهار گل برای سرخپوشان به ثمر رساند، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل الهلال هم قرار خواهد گرفت.

در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، عیسی آل کثیر به درخشان ترین مرد سرخ ها تبدیل شده بود و یک تنه تیمش را با گل هایش به نیمه نهایی برد ولی در دو بازی آخر محروم بود. عیسی محبوبیتش را به علت زدن گل های مهم به دست آورده و در آسیا به تیم هایی مثل الشارجه، السد، پاختاکور و الریان گل زده و در ایران هم با پیراهن سرخ دروازه استقلال، سپاهان و تراکتور را باز نموده تا به نوعی گل زن بازی های بزرگ لقب بگیرد و طرفداران پرسپولیس را به خودش برای گل زنی در بازی مقابل الهلال امیدوار کند.

علاوه بر آن عیسی با شش گلی که در آسیا به ثمر رسانده در رده پنجم برترین گل زن آسیایی پرسپولیس قرار گرفته است و این فرصت را در اختیار دارد که آمار خود را بهبود ببخشد. آل کثیر در کوشش است با درخشش در این بازی گل 300 هزار دلاری فصل قبل را که به عنوان پاداش برد و صعود به تیم حاضر در نیمه نهایی داده می گردد را تکرار کند و به تنهایی به یکی از درآمدزا ترین بازیکنان پرسپولیس تکرار گردد. آل کثیر باید در جو وحشتناک عربستان و در حضور تماشاگران الهلال برای باز کردن دروازه حریف کوشش کند و کاری به مرتب سخت تر از یک چهارم نهایی فصل قبل که در آن مقابل پاختاکور دبل نموده بود خواهد داشت.

آل کثیر که تا به امروز سه گل در لیگ قهرمانان آسیا زده در حالی توانست دروازه سپاهان را باز کند که در درون دروازه این تیم کریستوفر بنت خرید تازه طلایی پوشان قرار داشت. با این حال او در یک موقعیت تک به تک دروازه سپاهان را گگردد و آمادگی خود را به رخ کشید. نکته جالب درباره آل کثیر این است که او فصل گذشته هم در بازی با سپاهان گلزنی نموده بود و حالا با این گل طرفداران پرسپولیس را امیدوار نموده تا در ریاض یک مهاجم سرحال و تمام کننده را در اختیار داشته باشند آن هم در شرایطی که حریف با حضور بافتیمبی گومیس مهاجم گلزن فرانسوی و موسی مارگا ستاره اسبق پورتو پای به میدان خواهد گذاشت.

این گل در حالی زده شد که پرسپولیس حامد پاکدل و مهدی عبدی را هم در ترکیب خود دارد که البته عبدی امروز به علت مصدومیت جزئی در ترکیب اصلی قرار نداشت. با این حال آمادگی عیسی آل کثیر می تواند در ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجمان مدنظر یحیی گل محمدی فائق بیاید و پرسپولیس را به هدفش در لیگ قهرمانان آسیا برساند و شاید پس از آن هم در لیگ برتر پس ار سه فصل قرمزها انتها یک آقای گل داشته باشند.

همکاری و هماهنگی بالای امید عالیشاه و عیسی آل کثیر کادرفنی پرسپولیس را امیدوار نموده است. پرسپولیس روز قبل و در استادیوم آزادی در حالی در ملاقات محبت آمیز خود مقابل سپاهان پیروز شد که گل اول سرخپوشان به سپاهان روی همکاری عیسی آل کثیر و امید عالیشاه به ثمر رسید. موضوع زمانی جالب می گردد که نگاهی به آمار گلزنی آل کثیر نشان می دهد از ده گلی که آل کثیر با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده، 3 گل از سوی عالیشاه ساخته شده است و بقیه از سوی بازیکنان دیگر. به معنی دیگر از زمان حضور آل کثیر در جمع سرخپوشان، هیچ بازیکنی به میزان امید عالیشاه برای این مهاجم دزفولی گلسازی ننموده است. موضوعی که باعث امیدواری یحیی و دستیارانش شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "انگیزه بالای آل کثیر برای درخشش دوباره در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه بالای آل کثیر برای درخشش دوباره در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید