رونمایی از استقلال و پرسپولیسِ بدون خارجی در لیگ بیستم؟!

به گزارش وبلاگ وردپرس، با روندی که رسانه ها در افشاگری علیه خارجی های استقلال و پرسپولیس در پیش گرفتند و هجمه هایی که بعد از روشدن آپشن های قرارداد این بازیکنان به وجود آمده، بعید نیست 5 خارجی فعلی سرخابی ها در خاتمه فصل جهت جدایی را در پیش بگیرند.

رونمایی از استقلال و پرسپولیسِ بدون خارجی در لیگ بیستم؟!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، با وجود اینکه تیم فوتبال پرسپولیس با سه بازیکن خارجی و تیم فوتبال استقلال با دو بازیکن خارجی فصل را به انتها می برند، اما این امکان وجود دارد که در لیگ بیستم شاید برای نخستین بار در تاریخ لیگ حرفه ای فوتبال ایران، سرخابی ها بدون حتی یک بازیکن خارجی به مصاف رقبا بروند. در طی سال های اخیر همیشه استقلال و پرسپولیس از ظرفیت بازیکنان خارجی استفاده کردند که بیشتر اوقات هم البته برای آنها نتایج خوشایندی چه از نظر فنی و چه اقتصادی نداشته است.

با روندی که رسانه ها در افشاگری علیه خارجی های استقلال و پرسپولیس در پیش گرفتند و هجمه هایی که بعد از روشدن آپشن های قرارداد این بازیکنان به وجود آمده، بعید نیست 5 خارجی فعلی سرخابی ها در انتها فصل راستا جدایی را در پیش بگیرند و دیگر به ایران بازنگردند. این اتفاق یعنی استقلال و پرسپولیس بعد از سال های زیادی بدون خارجی پای به لیگ بیستم می گذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از استقلال و پرسپولیسِ بدون خارجی در لیگ بیستم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از استقلال و پرسپولیسِ بدون خارجی در لیگ بیستم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید