ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره که عصر روز گذشته 26 مهر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

در این مراسم، نشان عالی 6 ستارۀ مسئولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با دریافت این دو نشان پیروز شد در صندلی برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینۀ مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.

نخستین دورۀ جشنوارۀ روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف بهبود و ارتقای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها، تقویت مؤلفه هایی همانند پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت های مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از یاری های خیریه ای، به وسیله مؤسسۀ فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.

در این جشنواره به ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده سازی الگوهای بین المللی در فضای کسب وکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.

ایرانسل، نخستین ارائه دهندۀ 5G در ایران، طی سال های اخیر، با انجام فعالیت های گسترده ای از جمله احداث و بازسازی مدارس در منطقه ها آسیب دیده از سیل، درختکاری و یاری به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژۀ ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و…، سعی نموده تا در حوزۀ سرمایه گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR - CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید