با پزشکانی که مطب را بدون دلیل می بندند برخورد می کنیم ، به حرف های انحرافی فضای مجازی اهمیت ندهید

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیر روابط عمومی کل سازمان نظام پزشکی گفت %توصیه ای به بستن مطب ها نمی کنیم و اگر به موارد خاصی برخوردیم حتما در حوزه انتظامی نظام پزشکی با آن پزشک برخورد خواهیم کرد و بر اساس ضوابطمان پیگیر موضوع می شویم.

با پزشکانی که مطب را بدون دلیل می بندند برخورد می کنیم ، به حرف های انحرافی فضای مجازی اهمیت ندهید

حسین کرمانپور مدیر روابط عمومی کل سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی وبلاگ وردپرس، درباره برخی فعالیت های غیر متعارف پزشکان گفت: متاسفانه در زمان شیوع کرونا برخی از همکاران ما مباحث انحرافی را مطرح کردند که با رصد به موقع توانستیم محدودیت هایی را برای آنان در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: مردم باید اطلاعات خودشان را از مراجعی که قابل اعتماد هستند کسب کنند و به هر حرفی در فضای مجازی اهمیت ندهند.

کرمانپور درخصوص تعطیلی برخی از مطب ها بیان نمود: به دلیل شیوع کرونا برخی از همکاران به خصوص متخصیصن از از باز کردن مطب هایشان انصراف دادند و این مساله 2 دلیل داشت یکی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و دیگری برای کمک در بخش های بیمارستانی.

وی گفت: در حال حاضر ما توصیه ای به بستن مطب ها نمی کنیم و اگر به موارد خاصی برخوردیم حتما در حوزه انتظامی نظام پزشکی با آن پزشک برخورد خواهیم کرد و بر اساس ضوابطمان پیگیر موضوع می شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "با پزشکانی که مطب را بدون دلیل می بندند برخورد می کنیم ، به حرف های انحرافی فضای مجازی اهمیت ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پزشکانی که مطب را بدون دلیل می بندند برخورد می کنیم ، به حرف های انحرافی فضای مجازی اهمیت ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید