خبرنگاران شهرام کرمی به مدیرکل جدید هنرهای نمایشی تبریک گفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران- خبرنگاران- شهرام کرمی مدیر پیشین اداره کل هنرهای نمایشی انتخاب قادر آشنا را به عنوان مدیر جدید این اداره کل تبریک گفت.

خبرنگاران شهرام کرمی به مدیرکل جدید هنرهای نمایشی تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، شهرام کرمی مدیر پیشین این اداره کل در پیغامی انتخاب قادر آشنا را به عنوان مدیرکل جدید این اداره از سوی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیغام کرمی آمده است: به باور من، دسترنج تئاتر، تولد دانایی است و از تئاتر -این آموزگار کهن- آموخته ام که ستایش گر روزهای خوب گذشته و امیدوار فرداهای در راه باشم. خرسندم که در آستانه بهار، خوش آمدگوی برادر ارجمندم دکتر قادر آشنا باشم که به آشنایی او با تئاتر ایمان دارم و به اتفاق، او را در این سال ها، به کسوت خدمتگزاری در ساحت فرهنگ وهنر درک نموده ایم. آرمان وآرزوی من، خوش فرجامی افق پیش روی او و همه همدلان هنر شریف تئاتر است. امیدوارم این انتخاب ناب، روزگار دیگرگونه ای را برای تئاتر رقم بزند. چنین باد.

در پی استعفای کرمی از مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی، ظهر امروز سه شنبه 27 اسفند 98 قادر آشنا در حکمی از سوی سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان مدیر این اداره کل منصوب شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهرام کرمی به مدیرکل جدید هنرهای نمایشی تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرام کرمی به مدیرکل جدید هنرهای نمایشی تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید