خداحافظی ساکت الهامی از بازیکنان نساجی، مالک باشگاه: استعفایی از آقای الهامی به دست ما نرسیده

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی نساجی در تمرین امروز این تیم با شاگردانش خداحافظی کرد.

خداحافظی ساکت الهامی از بازیکنان نساجی، مالک باشگاه: استعفایی از آقای الهامی به دست ما نرسیده

به گزارش وبلاگ وردپرس، ساکت الهامی امروز مثل هر روز نساجی را تمرین داد اما در خاتمه این تمرین به شکل غیرمنتظره ای از شاگردانش خداحافظی کرد. این اقدام ساکت الهامی که شرایط خوبی در نساجی دارد، برای شاگردانش و طرفداران این تیم عجیب بود. گفته می گردد ساکت الهامی مسئله ای با مدیریت باشگاه نساجی ندارد اما شایعاتی خارج از باشگاه شنیده که تصمیم به استعفا گرفته است. سرمربی نساجی در هفته سوم لیگ برتر و در جریان بازی با گل گهر از کنار زمین اخراج شد و بازی چهارم تیمش را از روی سکو ها دیدن کرد. گفته می گردد خداحافظی امروز او بی ارتباط با همین ماجرا نیست. بعید به نظر می رسد باشگاه نساجی با استعفای ساکت الهامی موافقت کند.

ساکت الهامی که قبل از هفته هجدهم فصل گذشته راهنمایی تیم رده پانزدهمی نساجی قائم شهر را برعهده گرفت و با کسب 23 امتیاز در 13 مسابقه توانست سهمیه استان مازندران در لیگ برتر را حفظ کند، در فصل نو نیز تصمیم گرفت به کارش با این تیم ادامه دهد ولی حالا قصد جدایی ز نساجی دارد. الهامی که قبل از آغاز فصل پیشنهادات مختلف لیگ رجحان را رد کرد و در نساجی ماندگار شد، فصل را با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز آغاز کرد و پس از آن در استادیوم آزادی 2 بر یک به پرسپولیس باخت و در سیرجان هم برابر گل گهر صاحب یک امتیاز شد.

نساجی در ملاقات هفته چهارم مقابل صنعت نفت آبادان که ساکت را بخاطر محرومیت در کنار زمین نداشت و روی سکوها می دید، نتیجه را واگذار کرد تا این شرایط موجب گردد الهامی تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. الهامی پس از 17 مسابقه لیگ رجحان که راهنمایی نساجی مازندران را برعهده داشت، 27 امتیاز کسب کرد ولی در تمرین امروز تصمیم به خداحافظی از بازیکنان خود گرفت.

تمرین نساجی مازندران در حالی ظهر امروز سه شنبه پیگیری شد که ساکت الهامی با شاگردان خود خداحافظی کرد تا در صورت موافقت با جدایی او از این باشگاه، چهارمین تغییر سرمربی روی نیمکت تیم های لیگ رجحان در چهار هفته اتفاق بیفتد. حال باید واکنش مسؤولان نساجی مازندران به این اتفاق را دید و اینکه رضا حدادیان، مالک این باشگاه چه تصمیمی برای نیمکت تیمش خواهد گرفت.

تمرین ظهر امروز (سه شنبه 18 آبان ماه) تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی پیگیری شد که ساکت الهامی سرمربی قرمزپوشان که آغاز خوبی نیز در رقابت های لیگ بیست و یکم داشت، با شاگردانش خداحافظی کرد، اما این موضوع خیلی زود با واکنش رضا حدادیان مالک تیم همراه شد و او در تبادل نظریی کوتاه تاکید نمود که اجازه جدایی به سرمربی تیمش را نخواهد داد. حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران در این تبادل نظر بیان نمود: جدایی ساکت از تیم حقیقت ندارد. او سرمربی تیم است و باشگاه از او حمایت می نماید. ایشان قرارداد دارد و جایی نخواهد رفت.

بخش بعدی صحبت های حدادیان در رابطه با محرومیت الهامی در ملاقات برابر صنعت نفت آبادان بود که تا خاتمه هفته چهارم منجر به ثبت تنها شکست نساجی مازندران شد. مالک باشگاه نساجی مازندران با اشاره ضمنی به این موضوع حرف هایش را اینطور خاتمه داد: تلاشمان بر این است که در خصوص مسائلی که پیش آمده، با فدراسیون مذاکره کنیم و هنوز هم چیزی قطعی نیست و نباید واکنش شتاب زده به این موضوع داشته باشیم. در هر صورت ایشان با ما قرارداد دارد و در نساجی خواهد ماند.

رضا حدادیان در این خصوص گفت: استعفایی از آقای الهامی به دست ما نرسیده است که بخواهم به آن رسیدگی کنم.

حدادیان اضافه نمود: الهامی با باشگاه نساجی قرارداد دارد و به کار خود ادامه می دهد. بحث جدایی این مربی از نساجی هم شایعه است.

ساکت الهامی در ملاقات گذشته نساجی به علت اخراج در بازی با گل گهر روی نیمکت این تیم حضور نداشت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خداحافظی ساکت الهامی از بازیکنان نساجی، مالک باشگاه: استعفایی از آقای الهامی به دست ما نرسیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی ساکت الهامی از بازیکنان نساجی، مالک باشگاه: استعفایی از آقای الهامی به دست ما نرسیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید