رشد 26 درصدی اقامت گردشگران استان نسبت به پارسال

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اینکه پل های اصفهان در سلامت کامل به سر می برند، گفت: تا روز هفتم فروردین یک میلیون و 830 هزار نفر اصفهان را برای گردش انتخاب نموده اند و سه میلیون و 330هزار نفر از اماکن تاریخی بازدید نموده اند.

رشد 26 درصدی اقامت گردشگران استان نسبت به پارسال

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اینکه پل های اصفهان در سلامت کامل به سر می برند، گفت: تا روز هفتم فروردین یک میلیون و 830 هزار نفر اصفهان را برای گردش انتخاب نموده اند و سه میلیون و 330 هزار نفر از اماکن تاریخی بازدید نموده اند.

فریدون الهیاری در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ وردپرس، اظهار کرد: آخرین آمار ورود مسافر به اصفهان تا روز هفتم فروردین چیزی حدود یک میلیون و 830 هزار نفر بوده است، همچنین تا همین روز سه میلیون و 330 هزار نفر از مجموعه های تاریخی و مراکز دیدنی بازدید نموده اند.

وی با بیان اینکه مجموعه دنیای میدان نقش دنیا بیشترین حضور مسافر را داشته است، اضافه کرد: تا این لحظه در اماکن دارای بلیت فروشی باغ فین کاشان بیشترین بلیت فروخته شده را به خود اختصاص داده است و پس از آن عالی قاپو و چهل ستون قرار گرفته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: از نظر تعداد اقامت نسبت به سال گذشته استان اصفهان 26 درصد رشد داشته است و از نظر بازدید اماکن نیز این استان رشد 18 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه می نماید.

الهیاری توضیح داد: در امسال نظارت ها در موضوع ستاد تسهیلات سفر جدی تر دنبال شد و در همین خصوص تشویق ها 333 درصد و برخوردها 128 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره وضعیت پل های تاریخی اصفهان پس از افزایش دبی آب رودخانه زاینده رود، اظهار کرد: دبی رودخانه طی دو روز گذشته تا 350 مترمکعب بر ثانیه افزایش پیدا کرد، اما امروز وضعیت رودخانه عادی است، هرچند که ما در مورد پل اورگان نگرانی هایی داشتیم که خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد و بحران به خوبی مدیریت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در مورد پل های مهم شهر اصفهان هیچ نگرانی وجود ندارد و هیچ مسئله ای نیز برای این پل ها به وجود نخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشد 26 درصدی اقامت گردشگران استان نسبت به پارسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 26 درصدی اقامت گردشگران استان نسبت به پارسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید