شاگردان بنا دو اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی فاصله دارند

به گزارش وبلاگ وردپرس، رقابت های کشتی قهرمانی دنیا و گزینشی المپیک طی روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می گردد. مسابقاتی که اهمیت فراوانی برای متولیان کشتی دارد و به نوعی عیار واقعی کشتی ایران برای حضور در المپیک را معین می نماید.

شاگردان بنا دو اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی فاصله دارند

به همین دلیل نگاه سنگینی بر تیم ملی کشتی فرنگی ایران با سرمربیگری محمد بنا نیز وجو دارد و حالا هم منتظرند تا ببینند آقای خاص کدام فرنگی کاران را به رقابتهای جهانی اعزام خواهد نمود.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، دو اردوی دیگر تا مسابقات جهانی در دستور کار شاگردان بنا قرار گرفته است. بر این اساس اردوی ماقبل آخر بعد از بازگشت تیم منتخب از گرجستان و از روز 23 مرداد ماه در خانه کشتی تهران شروع می گردد. این اردو 10 روز ادامه خواهد داشت و روز سوم شهریور به سرانجام می رسد که فرنگی کاران اردونشین باید استراحتی 4 روزه را تا اردوی بعدی پشت سر بگذارند.

مهمترین اتفاق قبل از رقابتهای جهانی، ترکیب نفرات اعزامی به این مسابقات است که طبق اعلام کاد فنی پیش از شروع اردوی سرانجامی، ترکیب نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی تعیین و معرفی خواهد شد. بدین ترتیب در آخرین اردوی فرنگی کاران، شاهد تمرینات ویژه مسافران قزاقستان خواهیم بود که این اردو هم از روز 7 شهریور شروع می گردد و تا روز اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شاگردان بنا دو اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی فاصله دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان بنا دو اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی فاصله دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید