شکست سنگین رم مقابل اینتر، صدرنشینی سیتی با پیروزی برابر واتفورد، باخت عجیب اتلتیکومادرید مقابل مایورکا

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر که در هفته های اخیر فوق العاده نتیجه گرفت، امشب در همان نیمه اول سه بار دروازه جالوروسی را باز نموده و پیروز به کسب یک پیروزی ارزشمند در مرکز ایتالیا شد.

شکست سنگین رم مقابل اینتر، صدرنشینی سیتی با پیروزی برابر واتفورد، باخت عجیب اتلتیکومادرید مقابل مایورکا

به گزارش وبلاگ وردپرس، تیم مورینیو در خانه در حد تیم های قعرنشین سری آ هم برای اینتر مزاحمت ایجاد نکرد تا نراتزوری یکی از آسان ترین بردهای این فصل خود را جشن بگیرد. این روزها با این فرم تیم اینزاگی، هر رقیبی مقابل اینتر محکوم به شکست است، به خصوص رم که چندین مهره کلیدی خود را در اختیار نداشت. اینتر بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست یافت. هاکان چالهان اوغلو از سمت چپ و با ارسال کرنر دقیق خود و البته روی اشتباه روی پاتریسیو، مستقیما و به شکل فوق العاده ای دروازه جالوروسی را باز کرد.

حملات نراتزوری ادامه یافت و این تیم در دقیقه 24 به گل دوم هم دست یافت. پاس کاری های متوالی این تیم در نهایت با ارسال چالهان اوغلو از سمت راست همراه بود و این بار ادین ژکو با ضربه ای دقیق به طاق دروازه پیروز به زدن گل دوم هم شد. دقایقی بعد و روی همکاری تماشایی خواکین کوره ا و ادین ژکو بود که ستاره بوسنیایی در موقعیتی بسیار خوب می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما این بار روی پاتریسیو به خوبی عکس العمل نشان داد.

اما در دقیقه 40 جشنواره گلزنی اینتر تکمیل شد. این بار ارسال الساندرو باستونی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای و دقیق دنزل دومفرایس همراه شد و این مدافع هلندی هم نام خود را در بین گلزنان نراتزوری ثبت کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اینتر با رجحان درخشان 0-3 راهی رختکن شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رم علیرغم کوشش فراوان برای کاهش اختلاف قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه اینتر نشد. در دقیقه 65 و روی ارسال الکسیس سانچس بود که آرتورو ویدال فرصت خوبی برای زدن گل چهارم اینتر هم داشت، اما ضربه او در حالتی نامتعادل راهی به دروازه رم پیدا نکرده و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 80 نیکو زانیولو در شلوغی درون محوطه فرصت داشت گل اول رم به ثمر برساند، اما ضربه او از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

- درحالی که شکست عصر چلسی برابر وستهم فرصت صدرنشینی را برای منچستر سیتی پیش آورده بود، دیگر رقیب این تیم، یعنی لیورپول، پیروز شد در یک بازی سخت وولورهمپتون را شکست دهد تا منچستر سیتی مجبور باشد برای ماندن در کورس، در خانه تیمی که اخیراً فرم نسبتاً خوبی دارد و چندی پیش در همین استادیوم به همشهری سیتی چهار گل زده بود، برای پیروزی بجنگد.

استرلینگ (4): با ارسال دقیق فیل فودن از سمت چپ محوطه، درحالی که هیچکس مانع استرلینگ نشده بود، او پیروز شد دروازه واتفورد را به آسانی با یک ضربه سر باز کند.

برناردو سیلوا (31): یک همکاری میان گوندوعان و سیلوا، هافبک آلمانی را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما پس از این که او نتوانست دروازه را باز کند، در برگشت سیلوا پیروز شد در موقعیتی به مراتب سخت تر، در زاویه بسته دروازه واتفورد را باز کند.

برناردو سیلوا (64): بار دیگر برناردو سیلوا در گوشه محوطه از سمت راست صاحب توپ شد و با یک ضربه قوس دار زیبا پیروز به زدن دومین گل خودش و سومین گل تیمش شد.

کوچو هرناندز (74): در میان غفلت مدافعان منچستر سیتی، هرناندز در میانه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی دروازه سیتی را هدف قرار داد. این توپ در ابتدا به تیرک خورد، اما در برگشت باز هم جلوی پای هرناندز نهاده شد تا او نیز پیروز به باز کردن دروازه منچستر سیتی گردد.

- اتلتیکو مادرید در آستانه بازی حساس مقابل پورتو، در خانه متحمل شکست شد تا نگرانی های طرفداران بیشتر گردد. اتلتیکو مادرید و مایورکا در چارچوب بازی های هفته شانزدهم فصل 22-2021 لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت اتلتیکو مادرید با نتیجه 2-1 مغلوب گشت. اتلتیکو مادرید در حالی در خانه مغلوب گشت که تا دقیقه 80 پیروز بازی بود. استفان ساویچ، مدافع اتلتیکو مادرید در دقیقه 11 بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به ماریو هرموسو داد.

اتلتیکو مادرید 1-0 مایورکا؛ ماتئوس کونیا 68`: آنخل کوریا توپ را با ارسالی کوتاه برای کونیا که مقابل دروازه بود، فرستاد. این مهاجم به توپ ضربه زد اما ضربه اول او به دروازه بان برخورد کرد و توپ برگشتی را دوباره کونیا در حالی که روی زمین افتاده بود، به سمت دروازه زد و کوشش مدافع برای بیرون کشیدن این توپ فایده ای نداشت.

اتلتیکو مادرید 1-1 مایورکا؛ فرانکو روسو 80`: کانگ این لی ضربه خطایی که به سود مایورکا اعلام شده بود را با ارسالی بلند به داخل محوطه جریمه فرستاد. فرانکو روسو بالاتر از مدافعین اتلتیکو مادرید ضربه سر زد و گل تساوی را به ثمر رساند.

اتلتیکو مادرید 1-2 مایورکا؛ تاکه فوسا کوبو 1+90`: در ضد حمله ای سریع از سوی بازیکنان مایورکا و در حالی که مدافعان اتلتیکو مادرید جا مانده بودند، آنخل رودریگز توپ را با پاسی بلند به پشت مدافعان فرستاد. کوبو تا داخل محوطه جریمه پیشروی کرد و با شوتی دقیق دروازه اوبلاک را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شکست سنگین رم مقابل اینتر، صدرنشینی سیتی با پیروزی برابر واتفورد، باخت عجیب اتلتیکومادرید مقابل مایورکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین رم مقابل اینتر، صدرنشینی سیتی با پیروزی برابر واتفورد، باخت عجیب اتلتیکومادرید مقابل مایورکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید