طارمی: ژاپن گل اول را اتفاقی زد، دستاورد کی روش ترس آسیا از ایران بود

به گزارش وبلاگ وردپرس، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گل اول ژاپن به این تیم در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 را حاصل یک اتفاق دانست.

طارمی: ژاپن گل اول را اتفاقی زد، دستاورد کی روش ترس آسیا از ایران بود

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ وردپرس از امارات، مهدی طارمی پس از شکست 3 بر صفر ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: فکر می کنم اتفاقی باختیم. ژاپن در ابتدای بازی سوار بازی بود، پس از آن ما بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. بازی پایاپای بود، تا اینکه گل اول را به آن شکل دریافت کردیم.

وی اضافه کرد: گل خوردن باعث از هم پاشیده شدن تیم می گردد، ولی در این بازی پس از آن گل، تیم کمی اُفت کرد و تا آمد خودش را پیدا کند، یک گل دیگر دریافت کرد و این مسئله اتفاقی بد بود که نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم. در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم حریف را کشته بودیم. اگر ژاپن آن گونه گل اول را به ما نمی زد، عمراً می توانست دروازه ایران را باز کند. ما سرِ یک اتفاق گل خوردیم و واقعاً بد بود.

طارمی اضافه کرد: همه دیدند که چه اتفاقی در آن صحنه افتاد. من و چند نفری که کنارم نشسته بودند، فکر کردیم که داور سوت زده است و می خواهد به بازیکن حریف کارت زرد بدهد. فکر می کنم بقیه هم چنین فکری کردند. شاید شما هم آن صدا را شنیده باشید. یک صدا مانند سوت از داور یا بیرون آمد. سرِ همین موضوع هم بود که بازیکنان برگشتند تا پیش داور بروند و از به او بگویند که به بازیکن ژاپن کارت زرد بدهد.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا بدون توجه به بازی های قبلی ژاپن در جام ملت ها، ایران این حریف را دست کم گرفته بود؟، گفت: ما حریف را دست کم نگرفتیم. ما به زمین رفتیم تا بازی خودمان را انجام بدهیم. نه یمن و نه ویتنام و نه هیچ تیمی را دست کم نگرفتیم.

طارمی درباره راه نیافتن به فینال توضیح داد: خیلی وقت است که پالس مثبتی برای تیم ملی وجود ندارد. در واقع وقتی وارد مسابقات شدیم، همه یادشان افتاد که پالس مثبت بفرستند. این به نظرم خوب نیست، وقتی از قبل از بازی ها پالس مثبت گرفته گردد، بهتر از این اتفاق در جریان مسابقات است. نمی دانم این اتفاق چه زمانی قرار است در ایران درست گردد.

طارمی در سرانجام درخصوص خداحافظی کارلوس کی روش پاسخی به وبلاگ وردپرس نداد. البته وی درباره دستاورد کی روش برای ایران مطرح کرد: دستاورد کی روش آن است که همه جهان به ایران احترام می گذارد و شخصیت تیم ملی را به جایی برده که خیلی ها به ایران احترام می گذارند و در آسیا هم همه تیم ها می ترسیدند که با ما بازی نمایند. نگاه به نتیجه امروز نکنید، همین ژاپن هم از ما می ترسید. اینکه اتفاقی سه گل خوردیم، دلیل بر آن نمی گردد که تیم بدی هستیم. مطمئن باشید که می ترسند با ما بازی نمایند و این شخصیت چیز خیلی مهمی است. همه چیز این نیست که به یک صندلی برسید، برخی وقت ها اعتبار بهتر از مشهور بودن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طارمی: ژاپن گل اول را اتفاقی زد، دستاورد کی روش ترس آسیا از ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: ژاپن گل اول را اتفاقی زد، دستاورد کی روش ترس آسیا از ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید