فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی کند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، براساس گزارشات بسیاری از مخاطبین بیت ران، فردا موتورز هیچ پیامک واریز وجهی برای متقاضیان خرید جیلی آزکارا ارسال نکرده است. این در حالی است که فردا موتورز فقط تا سرانجام آذر ماه به متقاضیان خرید این خودرو فرصت واریز وجه داده است.

فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی کند؟
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - بسیاری از مخاطبان بیت ران در روزهای گذشته اعلام کردند که در شرایط بلاتکلیفی جهت واریز وجه خرید جیلی آزکارا قرار دارند. شماری از متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه، اقدام به خرید جیلی آزکارا از فرداموتورز کردند.

اما این شرکت، پس از معین شدن اسامی برندگان، هیچ پیامک واریز وجهی برای متقاضیان خرید این خودرو ارسال نمی نماید. گرچه در وب سایت رسمی فردا موتورز اعلام شد که مهلت واریز وجه تا انتهای آذر ماه است، اما از آنجایی که هیچ پیامکی به متقاضیان ارسال نشده، آنها هم نمی توانند جهت آغاز فرایند خرید اقدامی انجام دهند.

نمایندگی های فردا موتورز به متقاضیان اعلام می نمایند که پرداخت وجه حتماً باید با شناسه واریز باشد. اما به علت آنکه هیچ پیامکی برای متقاضیان ارسال نمی گردد، آنها هم نمی توانند مبلغی را جهت خرید خودرو جیلی آزکارا واریز نمایند. چراکه واریز وجه بدون ارسال پیامک از سوی Farda Motors به معنای عدم ثبت نام در نمایندگی ها است.

از سوی دیگر، شمار زیادی از متقاضیان خرید جیلی آزکارا در زمان حضور در نمایندگی های فردا موتورز متوجه موضوع جالبی شدند. به بیان متقاضیان خرید این خودرو، فردا موتورز میخواهد اسامی افرادی که به بهانه عدم پرداخت واریز وجه در مهلت مقرر نتوانستند برای واریز مبلغ خرید این خودرو اقدام نمایند را از سامانه حذف کند.

بسیاری از متقاضیان خرید این خودرو اعلام کردند که فردا موتورز هم اکنون در نمایندگی های خود، جیلی آزکارا را با موعد تحویل 45 روزه و به قیمت یک میلیارد و 700 میلیون تومان می فروشد. این در حالی است که بهای مصرف نماینده این خودرو، یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام شده بود.

پایگاه خبری بیت ران در صورت وصول جوابیه فردا موتورز نسبت به این موضوع، به اطلاع رسانی در خصوص آن می پردازد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

اختلال در شبکه توزیع سراسری سوخت / بنزین 3 هزار تومانی موجود است

دنا پلاس موتور تازه شش دنده دستی آنالیز شد / تنفس طبیعی اما چابک!

آزمایشگاه قطعات خودرو ایتراک را بشناسید / از شبیه سازی خورشید تا انفجار باک خودرو!

نیروی انتظامی 2 هزار دستگاه خودرو وارد می نماید

نیسان سیلفی پارس خودرو به تهران رسید / معینات فنی و قیمت

ثبت نقل و انتقال خودرو دیگر الزام قانونی ندارد

منبع: بیت ران

به "فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید