فرمول تکراری پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش وبلاگ وردپرس، تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت 18 روز چهارشنبه باید در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند. هر 2 تیم در هفته نخست پیروز شدند رقبای خود را از پیش رو بردارند و در جدول سه امتیازی هستند.

فرمول تکراری پرسپولیس مقابل نساجی

این هفتمین تقابل پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر است که باید در استادیوم آزادی به انجام برسد. در 6 رویارویی پیشین سه برد برای نماینده مرکز و سه تساوی به دست آمده و نساجی در رسیدن به پیروزی تا به حال ناکام مانده است. فرمول جالب این مسابقه، ثبت همه برد های پرسپولیس در ملاقات های خانگی و به دست آمدن هر سه تساوی در ملاقات هایی که نساجی میزبانی را به عهده داشته اند؛ بوده است.

در لیگ هجدهم پرسپولیس ابتدا با نتیجه 2 بر یک در استادیوم آزادی تیم تازه لیگ رجحان شده نساجی را از پیش رو برداشت. در جدال برگشت، اما نتیجه مساوی یک بر یک به دست آمد. نوزدهمین دوره لیگ برتر در حالی پیگیری شد که سرخپوشان تهرانی ابتدا در تهران با یک گل به پیروزی نائل شدند، اما در ملاقات برگشت بازهم تن به تساوی یک بر یک دادند و امتیازات تقسیم شد. ملاقات رفت 2 تیم در بیستمین دوره لیگ برتر با تساوی در استادیوم شهید وطنی مازندران پایان پذیرفت، اما در بازی برگشت این مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود که با 2 گل از سد نماینده شهر خسته گذشت.

باید دید در هفتمین جدال این 2 تیم در لیگ برتر چه نتیجه ای رقم می خورد. شاگردان ساکت الهامی در پی خرق عادت هستند تا برای اولین بار در تهران به پرسپولیس نبازند و شاگردان یحیی گل محمدی هم می خواهند به چهارمین پیروزی در چهارمین ملاقات خانگی مقابل نساجی دست پیدا نمایند و به ادامه فرمول تکراری تداوم ببخشند.

منبع: فرارو

به "فرمول تکراری پرسپولیس مقابل نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول تکراری پرسپولیس مقابل نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید