فعالیت گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین نقطه کشور ، از ساخت مدرسه تا خدمات دندانپزشکی

به گزارش وبلاگ وردپرس، مسئول گروه جهادی راهیان شهادت گفت: گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین روستای شهرستان دلگان یک باب مدرسه شش کلاسه احداث کرد.

فعالیت گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین نقطه کشور ، از ساخت مدرسه تا خدمات دندانپزشکی

مصطفی عظیمی، مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ وردپرس، با اشاره به فعالیت های این گروه جهادی گفت: این گروه جهادی در دور ترین نقطه کشور و با کمترین امکانات و هزینه بسیار کم که حتی کمتر از نصف هزینه پروژه های مشابه در شهرستان دلگان تمام شده و با پتانسیل صد در صد جهادی این مدرسه را در روستای هیت که حتی آب ندارد به بهره برداری و افتتاح رسانده است .

وی اضافه نمود: مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه (س) با زیر بنای 200 متر مربع با حمایت اقتصادی بنیاد برکت و قرارگاه محرومت زدایی سپاه و با همت گروه جهادی راهیان شهادت با بهترین کیفیت در مهر ماه 1398 افتتاح شد و اکنون بیش از 120 دانش آموز از فضای استانداد آموزشی برخوردار شده اند.

عظیمی ادامه داد: تیم دندانپزشکی گروه جهادی راهیان شهادت اقدامات دندانپزشکی خود را در دهستان جلگه چاه هاشم و روستا های احمد اباد، چاه شورک، و هیت کلیرمجموعا با ویزیت، درمان و اموزش بیش از 300 نفر با حمایت قرارگاه جهادی و خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح درمان و سلامت به صورت رایگان انجام داده است.

عظیمی خاطر نشان کرد: این گروه جهادی از تابستان 96 در این شهرستان ورود داشته که اقداماتی از قبیل؛ ساخت خانه برای محرومین، آب رسانی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و راه اندازی کتابخانه، ایجاد طرح سلامت خانواده روستاییان و دندانپزشکی و آموزش های فرهنگی و هنری و اموزشی و اشتغال زایی از جمله فعالیت های این گروه جهادی در شهرستان دلگان بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فعالیت گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین نقطه کشور ، از ساخت مدرسه تا خدمات دندانپزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت گروه جهادی راهیان شهادت در محرومترین نقطه کشور ، از ساخت مدرسه تا خدمات دندانپزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید