چگونه فردی مجذوب کننده باشیم؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، همه ما علاقه داریم که افراد به ما توجه نمایند و در چشم دیگران مجذوب کننده تر باشیم.

چگونه فردی مجذوب کننده باشیم؟

ممکن است منزوی باشیم یا خصوصیاتی داشته باشیم که اندازه دل نشینی ما را کم می نماید. اما دوست داریم این طور فکر کنیم که افراد مجذوب نماینده به طور ذاتی از این موهبت برخوردارند و مجذوب نمایندهیت ویژگی منحصربه فردی است که فقط در بعضی افراد وجود دارد. منتها واقعیت چنین نیست. در این مطلب از وبلاگ وردپرس به این موضوع می پردازیم که چگونه فردی مجذوب نماینده باشیم. با ما همراه باشید.

آیا مجذوب نمایندهیت فرمولی ثابت و قابل اکتساب دارد؟

اگر می خواهیم بفهمیم چگونه فردی مجذوب نماینده باشیم ، باید اول کشف کنیم چه چیزی باعث می شود تا افراد مجذوب نماینده به نظر برسند. البته ممکن است مجذوب نمایندهیت برای هرکس تعریف متفاوتی داشته باشد. فردی ممکن است تحت تاثیر ظاهر افراد قرار گیرد؛ فرد دیگری شیفته افراد سخنور شود، برای شخص دیگری افکار و منش اطرافیان مهم باشد، گاهی هم رهبران کاریزماتیک چشم ها را به خود خیره می نمایند.

راهکارهای مجذوب نمایندهیت رفتاری؛ مهره مار داشته باشید

بعضی از افراد هستند که ظاهر مجذوب نمایندهی ندارند؛ اما کشش خاصی دارند که همه را شیفته خود می نمایند. آن ها با جاذبه ای خاص و اعتماد به نفس فوق العاده، ترجیحات عمومی را برهم می زنند و کاری می نمایند که هرکسی با هر ترجیحی که دارد جذبشان شود. یکی از دلایل دل نشین بودن این افراد مجذوب نمایندهیت رفتاری آن ها است.

راه هایی علمی برای اینکه از لحاظ رفتاری مجذوب نماینده تر به نظر برسید

برای اینکه به مجذوب نمایندهیت خود بیفزایید، می توانید موارد اثبات شده زیر را در خود تقویت کنید:

  • لبخند بزنید: هرچه لبخند شدیدتر و صمیمانه تر باشد، چهره نیز مجذوب نماینده تر می شود.
  • خوب باشید: طبق نتایج تحقیقات، زمانی که مردم از خوب بودن فردی آگاه باشند، او را مجذوب نماینده تر برآورد می نمایند.
  • بامزه و شوخ طبع باشید: خانم ها بیشتر جذب مردانی می شوند که آن ها را می خندانند. البته برای مردها خیلی مهم نیست که خانمی بامزه باشد یا خیر.
  • دایره بزرگی از دوستان داشته باشید: افرادی که در یک گروه قرار دارند مجذوب نماینده تر به نظر می رسند. در واقع، بدی های هریک از افراد گروه در خوبی های جمعی گم می شود.
  • خودتان باشید: آدم های مجذوب نماینده نگران این نیستند که چه کار باید انجام دهند تا محبوب قلب ها شوند؛ بلکه برای دل خودشان آن کار را انجام می دهند، چون با خود واقعی شان راحت هستند.

رازهایی که افراد مجذوب نماینده برای جذب دیگران استفاده می نمایند

  • از تاثیر اولین برخورد غافل نشوید: شما در محیط های ناآشنا، فقط بین 2 تا 30 ثانیه فرصت دارید روی دیگران اثر بگذارید.
  • با علاقه به حرف دیگران گوش دهید: مخاطب خوبی باشید، حرف های طرف مقابل را تکرار کنید و از او بخواهید بیشتر و بیشتر شرح دهد.
  • دل چسب باشید: رویکرد نوآورانه ای را در پیش بگیرید. مغز خیلی زود خسته می شود و همواره دنبال محرک های تازه می شود. پس لباس یا جواهرات خاص و عالی بپوشید.
  • در اوج خداحافظی کنید: زمانی مکالمه را تمام کنید که هنوز برای مخاطبانتان مجذوب نماینده هستید. در این حالت، مخاطبان مشتاقانه منتظر زمانی خواهند بود که دوباره شما را ببینند.
  • خلاقانه صحبت کنید: چند بار جملاتی تکراری همانند خوشبختم، بچه کجایی؟ بچه دارید؟ را شنیده اید؟ به جای این جمله های تکراری، خلاق باشید و از موضوعاتی بهره ببرید که در فکر فرد مقابل ماندگار شود.
  • آماده برقراری ارتباط باشید: خیلی از افراد دوست ندارند فردی محتاج به نظر برسند؛ بنابراین در جمع ها خود را می گیرند یا کناره گیری می نمایند. روی گشاده داشته باشید. به دیگران بگویید چقدر مسرور هستید به آن جمع دعوت شده اید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این نشانه ها به شما می گویند که افسرده هستید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چگونه فردی مجذوب کننده باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه فردی مجذوب کننده باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید