کمپانی هایی که همکاری خود را با خانواده ترامپ قطع کرده اند

به گزارش وبلاگ وردپرس، ده ها کمپانی خود را در راس درگیری اقتصادی بین حامیان ترامپ و منتقدان مجموعه تحریم های رقابتی قرار داده اند. منتقدان ترامپ، مشتریان را وادار کرده اند خرید از فروشگاه هایی که برند خانواده ترامپ از جمله پوشاک خط تولید برند ایوانکا ترامپ را به فروش می رسانند متوقف کنند.

کمپانی هایی که همکاری خود را با خانواده ترامپ قطع کرده اند

این جنبش تحریم ضد ترامپ که توسط شانون کولتر راه اندازی شده است در شبکه های اجتماعی با هشتک GrabYourWallet کیف پولت را سفت نگه دار فعال شده است.

از طرفی حامیان ترامپ تهدید کرده اند که روابط تجاری خود را با شرکت هایی که محصولات ترامپ را طرد کرده اند قطع خواهند کرد.

در زیر لیستی از کمپانی هایی که همکاری خود را با خانواده ترامپ قطع کرده اند ببینید.

Uber

تراویس کالانیک بنیانگذار کمپانی اوبر از هیئت مشاوران اقتصادی رئیس جمهور کناره گیری کرد. کالانیک این تصمیم را بعد از فشاری که از سوی کارمندان و مشتریان شرکت به نشانه اعتراض علیه دستور ترامپ در خصوص مهاجران بر او وارد کردند گرفت.

Nordstrom

این کمپانی در روز پنجشنبه اعلام کرده است به دلیل کاهش فروش تصمیم دارد فروش برند ایوانکا ترامپ را متوقف کند. یکی از نمایندگان این کمپانی گفته است به دلیل کارایی برند تصمیم گرفته ایم حداقل برای این فصل خریدی از آن نداشته باشیم. نورداسترام در این تحریم ضد ترامپ پس از نامه ای که توسط یکی از فروشندگان جهانی شد و در آن برند ایوانکا را سمی نامیده و تقاضای توقف فروش این برند را کرده بود هدف اصلی قرار گرفت.

Macys

این کمپانی خط فروش لباس مردانه برند ترامپ را که شامل کت و شلوار، کراوات و لوازم جانبی است متوقف کرد. تری لاندگرن این تصمیم را در سال 2015 زمانی که ترامپ در دوره انتخابات مهاجران مکزیکی را تجاوزگر نامید گرفت و پس از انتخاب شدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور نیز روی تصمیم خود ماند و گفت که دیگر قصد ندارد هیچ ارتباط تجاری با آن داشته باشد.

Shoes.com

Shoes.com فروشگاه اینترنتی کفش کانادایی خط فروش کفش های برند ایوانکا ترامپ را متوقف کرد. این کمپانی در توییتر تصمیمش را گفت و در توییتی که اخیرا حذف شده گفته است: ما درک می کنیم و صدای شما شنیده می شود. ما این محصولات را از سایت حذف کرده ایم

Neiman Marcus

نیمن مارکوس یکی دیگر از شرکت هایی است که همکاری خود را با برند ایوانکا ترامپ قطع کرده است. 15 محصول از جواهرات برند ایوانکا ترامپ در این سایت موجود بود که تمام آن ها اخیرا حذف شده اند. این کمپانی به سوالاتی که در رابطه با چنین تصمیمی پرسیده شده هیچ پاسخی نداده است.

Wayfair

این کمپانی که محصولات دکور و مبلمان را به فروش می رساند برند ترامپ را در ماه نوامبر از محصولات خود حذف کرده است. اما هیچ پاسخی برای این کار نداده است.

Bellacor

کمپانی بلاکور نیز محصولات ترامپ را از میان محصولات خود حذف کرده است و با هشتک GrabYourWallet کیف پولت را سفت نگه دار تصمیمش را عملی کرده است. محصولات ترامپ زین پس در وب سایت این کمپانی یافت نخواهد شد. بلاکور نیز هیچ پاسخی برای حذف محصولات ترامپ به کاربران نداده است.Cheap Clomid online is available without prescription. However this drug affects your health by sufficiently changing the levels of hormones, which in their turn cheap clomid online. Looking for a cheap Clomid without prescription? Buy Clomid online from drug store, useing your Visa or MasterCard. Canada Pharmacy Online provides you more options to buy Paxil or/and generic Paroxetine. You can order your prescription drugs online, via fax or email or buy paroxetine online cheap. Buy Paroxetine online after comparing prices. Order Paxil without a prescription. How much does generic Paxil cost?

منبع: بدونیم

به "کمپانی هایی که همکاری خود را با خانواده ترامپ قطع کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی هایی که همکاری خود را با خانواده ترامپ قطع کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید