کوردون پاسپورت ؛ هتی شیک و مدرن در مرکز منطقه تجاری ازمیر، عکس

به گزارش وبلاگ وردپرس، هتل کوردون پاسپورت یک هتل 4 ستاره شیک و مدرن است که در مرکز منطقه تجاری ازمیر واقع شده است. این هتل در سال 2007 شروع به کار نموده است. Kordon Hotel Pasaport Izmir مکانی ایده آل برای سفرهای کاری و تفریحی به شمار میرود و برای سفرهای تجاری شما به پارک فرهنگی ازمیر، اتاق بازرگانی ازمیر و مقر بسیاری از بانک ها نزدیک است.

کوردون پاسپورت ؛ هتی شیک و مدرن در مرکز منطقه تجاری ازمیر، عکس

اسکله کوناک، بازار تاریخی کمرالتی، میدان و برج ساعت ازمیر و موزه های شهر از جمله موزه آتاتورک و موزه تاریخ و هنر ازمیر هم برای گذران اوقات فراغت شما در فاصله کمی از این هتل قرار دارند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می نمایند.

آکوا سیتی هم ارزش بازدید دارد. هتل تا فرودگاه عدنان ازمیر 18.5 کیلومتر فاصله دارد که با پرداخت هزینه می توانید از خدمات ترانسفر آن بهره ببرید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر ازمیر ترکیه را داشته باشید، هتل کوردون پاسپورت ازمیر با داشتن امکانات رفاهی عالی و پرسنلی مجرب مکانی ایده آل برای یک اقامت دلنشین به شمار میرود.

امکانات کلی هتل کوردون پاسپورت ازمیر

این هتل 4 ستاره دارای خدماتی مانند پذیرش 24 ساعته، Wi-Fi رایگان، تهویه مطبوع، رستوران، بار، سالن اجتماعات، انبار چمدان و صندوق امانات است. در صورت احتیاج به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل بهره ببرید. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی و اتاق های Kordon Hotel Pasaport Izmir ممنوع است به همین علت مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نگردد.

برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور بهره ببرید. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، امکانات ویژه ای از جمله ویلچر، سطح شیبدار و حمام مخصوص در نظر گرفته شده است تا بتوانند اقامت راحتی را در این هتل تجربه نمایند. علاوه بر امکانات ذکر شده خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی هم در این هتل انجام می گیرد.

یکی از مزایای این هتل تمیز بودن آن است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. کارکنان مجرب هتل کوردون پاسپورت به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می نمایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل کوردون پاسپورت ازمیر دارای 60 اتاق است که از 54 اتاق لوکس و 6 سوئیت تشکیل شده است. انواع اتاق های هتل عبارتند از: اتاق لوکس با چشم انداز دریا، سوئیت با نمای دریا و اتاق سه تخته لوکس با نمای دریا. اتاق هایKordon Hotel Pasaport Izmir با توجه به احتیاج شما با آخرین فن آوری مجهز شده اند.

هر اتاق دارای یک واحد تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، یک گاوصندوق الکترونیکی برای اشیای با ارزش شما، مینی بار، تجهیزات تهیه قهوه و چای و قهوه و چای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، تلفن و آینه آرایش است.

هر واحد به طور جداگانه دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هم است. علاوه بر این، سوئیت ها شامل جکوزی هستند که می توانید در آن ها استراحت کنید.

رستوران هتل

در دهه 1960 رستوران Bonjour به وسیله سوزان و اورهان اوسلو افتتاح شد که دارای منویی ساده اما خوشمزه بود. این اولین باری بود که ازمیری ها با سلایق اروپایی ها آشنا شدند. منوهای پذیرایی متنوع و شام و ناهار مخصوص تهیه شده به وسیله سرآشپزهای رستوران بونجور در دسترس هستند. صبحانه رایگان سلف سرویس هر روز صبح از ساعت 7 الی 11 سرو می گردد.

فاصله هتل کوردون پاسپورت ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کلیسای سنت پلی کارپ: 850 متر

فاصله تا موزه آتاتورک: 1.3 کیلومتر

فاصله تا موزه تاریخ و هنر ازمیر: 1.4 کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی افه سوس: 2.4 کیلومتر

فاصله تا بازار کمرآلتی: 2.9 کیلومتر

فاصله تا میدان و برج ساعت ازمیر: 3.5 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "کوردون پاسپورت ؛ هتی شیک و مدرن در مرکز منطقه تجاری ازمیر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوردون پاسپورت ؛ هتی شیک و مدرن در مرکز منطقه تجاری ازمیر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید