آرواره ها و ای تی به سینماها برمی گردند

به گزارش وبلاگ وردپرس، فیلم کلاسیک ترسناک آرواره ها ساخته استیون اسپیلبرگ سال جاری تابستان بار دیگر راهی سینماها می گردد.

آرواره ها و ای تی به سینماها برمی گردند

به گزارش وبلاگ وردپرس ، آرواره ها ساخته استیون اسپیلبرگ که برای همواره چهره هالیوود را تغییر داد، سال جاری تابستان به سینماها بازمی گردد.

خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس گزارش داده، این فیلم از 2 سپتامبر (11 شهریور) در شماری از سینماهای سراسر آمریکا اکران می گردد تا خاطره حمله کوسه به سینماهای سال 1975 را دوباره زنده کند، اما این بار این فیلم برای نخستین بار به صورت آیمکس و RealD 3D (سه بعدی) به نمایش درمی آید.

فیلم ای تی نیز به همین صورت از 12 آگوست (21 مرداد) راهی سینماها می گردد.

یونیورسال با انتشار بیانیه ای اعلام نموده است، بخشی از فیلم های فراموش نشدنی اسپیلبرگ در 47 سال گذشته را دوباره راهی سینماها می نماید. آرواره ها در سال 1975، ای تی در سال 1982 و پارک ژوراسیک که سال 1993 اکران شدند از جمله این فیلم ها هستند.

جدیدترین مطالب

آهنگساز افسانه ای از سینما خداحافظی می نماید

رفقای بد گیشه آمریکا را گرفتند

فوربس لیست ثروتمندترین هنرمندان 2021 را منتشر کرد

یونیورسال یادآوری نموده: اگر بگوییم هیچ فیلمسازی تاثیری ماندگارتر از اسپیلبرگ بر سینمای آمریکا نداشته یا خاطرات سینمایی فراموش نشدنی برای میلیاردها نفر در سراسر دنیا خلق ننموده، بی ربط نگفته ایم.

در این بیانیه بعلاوه آمده تماشای این فیلم ها آن هم در سالگرد چهلمین سال اکران ای تی این امکان را به علاقه مندان این فیلم ها می دهد تا آنها را برای نخستین بار به گونه ای تجربه نمایند که قبلاً هرگز امکانش وجود نداشت.

آرواره ها تابستان 1975 اکران شد و بیش از 67 میلیون نفر را در آمریکا به سینماها کشاند و در تاریخ سینما به عنوان نخستین اثر بلاک باستر شناخته شد. این فیلم به کارگردانی اسپیلبرگ 28 ساله که تا آن موقع کسی وی را نمی شناخت ساخته شد.

ای تی نیز 11 ژوئن چهل سال پیش، برای اولین بار در سینماها به نمایش عایدی. این فیلم در اولین اکرانش در سال 1982 در آمریکا حدود 120 میلیون بلیت فروخت که به معنی یک بلیت به ازای هر 2 نفر جمعیت این کشور و رقمی برابر 1.7 میلیارد دلار امروز است.

منبع: خبرکانادا

به "آرواره ها و ای تی به سینماها برمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرواره ها و ای تی به سینماها برمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید