افزایش 16 تخت مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان های کرمانشاه

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از افزایش 16 تخت مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان های کرمانشاه اطلاع داد.

افزایش 16 تخت مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان های کرمانشاه

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه شامگاه سه شنبه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان کرمانشاه که با حضور سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه برگزار گردید، گفت : یکی از موارد مهم در کاهش آمار مرگ و میر نوزادان در راستای جوانی جمعیت افزایش تخت های بخش مراقبت های ویژه مخصوص نوزادان تازه متولد شده است.

وی اضافه نمود: در اردیبهشت امسال 16 تخت به بخش مراقبت های ویژه مخصوص نوزادان تازه متولد شده اضافه شده است و تا شش ماه آینده نیز 10 تخت دیگر در بیمارستان امام رضا (ع) اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه توضیح داد: در بیمارستان محمد کرمانشاهی در چند ماهه اخیر 30 میلیارد ریال تجهیزات برای بچه ها زیر پنج سال هزینه شده و در بیمارستان امام رضا (ع) نیز فضای مناسبی برای مادران شیرده در نظر گرفته شده است.

محمدی اعلام کرد: توسعه مرکز ناباروری در بیمارستان معتضدی با ساخت یک مرکز باروری تازه در این بیمارستان به متراژ یک هزار و 200 مترمربع و حمایت های سازمان بیمه سلامت از زوجین و خدمات تشخیصی از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای جوانی جمعیت است .

وبلاگ وردپرس کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 16 تخت مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان های کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 16 تخت مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان های کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید