با این اپلیکیشن ساعت خواب بدنتان را تنظیم کنید!

به گزارش وبلاگ وردپرس، با یاری Good Morning Alarm Clock، کیفیت خوابتان را ارتقاء دهید.

Good Morning Alarm Clock اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که به یاری آن می توانید یک آلارم متفاوت برای بیدار شدن از خواب داشته باشید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

با این اپلیکیشن ساعت خواب بدنتان را تنظیم کنید!

بدون شک یکی از سخت ترین کارها برای ما انسان ها که هیچ وقت هم عادی نمی گردد، بیدار شدن از خواب شیرین است. از همین رو به آسانی نمی توان به اپلیکیشن های بیدارباش به چشم یک دوست نگاه کرد، اما Good Morning Alarm Clock سعی نموده است علاوه بر یک اپلیکیشن کارآمد برای تمام اقشار، دوست آن ها نیز باشد و با بررسی هایی که از خواب شما به انجام می رساند، اهمیت دادن خود به شما را نمایش دهد. این برنامه قادر است با پخش آلارم های ملایم و با مقدار صدای مناسب، شما را به برترین شکل ممکن و آرام آرام از خواب بیدار کند که همین موضوع باعث جلب توجه کاربران شده است؛ به طوری که تنها در پلی استور گوگل این اپلیکیشن نزدیک به 1 میلیون بار دانلود شده است.

Good Morning Alarm Clock قادر است ریتم و راستا خواب شما را بررسی کند و شما را در برترین زمان از خواب بیدار کند. نکته جالبی که در این برنامه وجود دارد، صداهای آرام بخش برای به خواب رفتن است؛ به طوری که می توانید از این برنامه هم برای به خواب رفتن هنگام شب و هم برای بیدار شدن در صبح بهره ببرید. محیط کاربری برنامه به صورت تیره و تاریک طراحی شده است تا کاربرانی که بعد از خاموش کردن چراغ ها برای تنظیم ساعت بیدارباش به سراغ گوشی می فرایند، به شکل آسوده تری به کار با برنامه بپردازند. باید اشاره کنیم که طراحی انجام شده بسیار شیک و زیبا است و حس کار با یک اپلیکیشن مدرن را به کاربر القا خواهد نمود. اگر اپلیکیشن پیش فرض آلارم گوشی بنا به هر دلیلی احتیاجهای شما را برطرف نمی کند، می توانید با دانلود Good Morning Alarm Clock جایگزینی هوشمند و قدرتمند برای اپ پیش فرض آلارم در اختیار داشته باشید. این برنامه برای اجرا به اندروید 4.1 یا بالاتر احتیاج خواهد داشت.

ویژگی ها

طراحی زیبا و تاریک محیط کاربری

صداهای ملایم برای ساعات بیدارباش

صداهای آرام بخش برای زمان خواب

منبع: الی گشت

به "با این اپلیکیشن ساعت خواب بدنتان را تنظیم کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن ساعت خواب بدنتان را تنظیم کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید