خبرنگاران شادی مردم آذربایجان شرقی پس از قهرمانی تراکتور

به گزارش وبلاگ وردپرس، تبریز- خبرنگاران- مردم شهرهای مختلف آذربایجان شرقی پس از پیروزی تیم تراکتور مقابل استقلال تهران به خیابان ها آمده و شادی کردند.

خبرنگاران شادی مردم آذربایجان شرقی پس از قهرمانی تراکتور

به گزارش وبلاگ وردپرس، دقایقی پس از اتمام بازی فینال جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، علاقمندان به تیم تراکتور از نقاط مختلف شهر تبریز با خودروهای شخصی و پای پیاده به خیابان ها آمده و مشغول شادی و سرور هستند.

هم اکنون ترافیک بسیار سنگین در خیابان های منتهی به آبرسان، پارک ائل گلی و منطقه ولیعصر و پل کابلی حاکم است و مردم با سر دادن شعارهای استادیومی و تکان دادن پرچم های سرخ تراکتور به ابراز احساسات می پردارند.

همچنین در حال حاضر تعداد زیادی از مردم تبریز به سمت فرودگاه بین المللی این شهر در حرکت هستند تا هنگام ورود اعضای تیم تراکتور از آنها استقبال نمایند.

شهروندان تبریزی با آویختن پرچم باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور به خودروهای شخصی، خوشحالی خود را از قهرمانی تیم محبوب شان به نمایش می گذارند.

جوانان تبریزی نیز شیپور استادیوم را نواخته و با پیچیدن پرچم تراکتور به دور خود به ابراز احساسات مشغول هستند.

در همین حال عوامل فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، اعم از ماموران انتظامی و راهور، نیز از چند ساعت قبل مشغول تامین امنیت شهروندان و یاری به تسهیل ترافیک در مناطق و معابر پرتردد تبریز هستند.

گزارش وبلاگ وردپرس وبلاگ وردپرس از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی از جمله آذرشهر، میانه، سراب، مرند، بستان آباد، شبستر و مراغه نیز حاکی است که مردم این مناطق نیز در حال شادی و سرور در خیابان ها هستند.

به همین دلیل فضای مجازی و شبکه های اجتماعی طرفداری تیم تراکتور و منتسب به این تیم بسیار فعال شده و کری خوانی آنها با طرفداران استقلال فضای هبجانی فینال جام حذفی را تشدید نموده است.

تراکتور برای دومین بار قهرمان جام حذفی کشور پس از سال 1393 شد . این تیم تا به امروز 5 بار به فینال این رقابت ها راه یافته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شادی مردم آذربایجان شرقی پس از قهرمانی تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شادی مردم آذربایجان شرقی پس از قهرمانی تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید