خبرنگاران صنعت نفت آبادان در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ وردپرس، آبادان - خبرنگاران - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در بیستمین دوره لیگ برتر زیر نظر سید سیروس پورموسوی شروع و برای آماده سازی اردوی خود را در تهران برپا نموده است.

خبرنگاران صنعت نفت آبادان در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ وردپرس تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با جدا شدن بازیکنان اصلی خود شاکله فصل گذشته را از دست داد تا با کادر فنی و بازیکنان جدید و با پوست اندازی کامل وارد بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر گردد.

صنعت نفت که فصل گذشته را با اسکوچیچ فراتر از انتظار و در حد مدعی قهرمانی شروع کرد رفته رفته نادیده گرفته شد و مسائل اقتصادی باعث شد این تیم نتواند در نیم فصل دوم تقویت گردد و با جدایی سرمربی خود و تغییر کادر فنی نقطه شروعی بر از هم پاشیدگی برزیلی ها از شروع نیم فصل دوم فصل گذشته شد.

برزیلی های فوتبال ایران در این فصل سیدسیروس پورموسوی را بعنوان سرمربی روی نیمکت خود می بینند تا از تجربه این مربی خوزستانی استفاده ببرند هر چند این انتخاب به مذاق آبادانی ها بخصوص پیشکسوتان فوتبال این شهر خوش نیامده و مسوولان باشگاه را مورد سوال قرار دادند.

نفتی ها در این فصل عیسی آل کثیر، میلاد جهانی، عقیل کعبی، رضا جبیره، محمد دریس، مهدی مومنی، جعفر سلمانی، ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، سید محمد قریشی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی را در اختیار ندارند تا دست کادر فنی برای فصل آینده بسته باشد.

با آمدن پورموسوی بازیکنانی مانند محمد طیبی، علی عبدالله زاده، مهدی زبیدی، حکیم نصاری، حسن بیت سعید، حامد فلاح زاده و فرزین گروسیان به تیم صنعت نفت آبادان اضافه شدند تا بتوانند جایگزین بازیکنانی شوند که فصل قبل این تیم را درردیف مدعیان قرار داده بودند.

محمد طیبی و علی عبدالله زاده امسال در قلب خط دفاعی جایگزین عقیل کعبی و محمد قریشی هستند که فصل گذشته از ستون های اصلی صنعت نفت به شمار می رفتند هر چند طیبی با تجربه در کنار عبدالله زاده جوان سابقه بازی کنار هم در تراکتورسازی تبریز را دارند و پورموسوی می تواند از تجربه این 2 بازیکن بخوبی استفاده کند.

اما در میانه میدان صنعت نفت با چالش بسیار جدی بعد از رفتن بازیکنان اصلی خود روبرو شد، جایی که همچنان طالب ریکانی تکلیفش برای ماندن یا رفتن معین نشده و حکیم نصاری بازیکن با تجربه جدید نفتی ها باید جای ریکانی را پر کند، البته با ماندن ریکانی نفتی ها می توانند در میانه میدان از تجربه 2 بازیکن باتکنیک و صاحب سبک استفاده نمایند و مانند فصل گذشته یکی از بهترین خطوط میانی را در اختیار داشته باشند.

شاید رفتن عیسی آل کثیر بهترین گلزن فصل گذشته صنعت نفت آبادان و ستاره این روزهای قرمزهای پایتخت در بیستمین دوره لیگ برتر به شدت برای آبادانی ها احساس گردد، عیسی در بازی های حساس و عظیم آنقدر خوش درخشید تا نگاه سایر تیم های مدعی از جمله پرسپولیس را به خود جلب کند و در سرانجام فصل از راهی این تیم شد، پورموسوی برای پر کردن جای خالی بهترین گلزن آبادانی ها اقدام به جذب حسن بیت سعید کرد اما این بازیکن فصل درخشانی را در فولاد سپری نکرد.

اما نفتی ها در درون دروازه با شکل و شمایل جدیدتری نسبت به فصل گذشته وارد مسابقات لیگ برتر خواهند شد، شاید رفتن همزمان محمد دریس و ناصر سالاری 2 دروازه بان نفتی ها بدترین خبر برای طرفداران این تیم جنوبی باشد و پورموسوی برای پر کردن جای خالی آنها سراغ محسن فروزان رفت و با این دروازه بان با تجربه به توافق نرسید تا فرزین گروسیان را از استقلال خوزستان به جمع شاگردان خود اضافه کند، البته نفت هنوز بدنبال جذب دروازه بان اول است تا بتواند در کنار گروسیان از چارچوب این تیم در دوره بیستم لیگ برتر حراست کند.

عملکرد درخشان جعفر سلمانی و مسلم مجدمی 2 محصول آموزشگاه باشگاه صنعت نفت در فصل گذشته نگاه تیم های پرتقالی و قطری را به خود جلب کردند تا جدا شدن این بازیکنان نیز به مسائل صنعت نفت در فصل آینده بیفزاید، به طور حتم پورموسوی برای پر کردن جای خالی این 2 بازیکن طراح و خوش فکر کار آسانی نخواهد داشت.

نفت فصل گذشته تیمی پرستاره بودند که توانستند فوتبالی جذاب و مورد پسند تماشاگران سخت گیر آبادانی بازی نمایند و اکنون نیز این انتظار می رود در فصل آینده صنعت نفت همان تیم برزیلی فصل گذشته باشد ولی ابزار اصلی یا همان بازیکنان تراز اول خود را برای احقاق انتظارات طرفداران را به همراه ندارد.

پورموسوی که از وی بعنوان مغز متفکر عبدالله ویسی در راه قهرمانی استقلال خوزستان یاد می شد در تیم های قبلی خود نشان داده توانایی استفاده از بازیکنان جوان و مهره های با تجربه خود را دارد و آبادانی ها چشم انتظار هوش این مربی خوزستانی روی نیمکت برزیلی های فوتبال ایران هستند.

نفتی ها که چند سالیست برای قرارگرفتن در رده های بالای جدول می جنگند و فصل گذشته نیز یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بودند تا 2 هفته پیش کاملا بلاتکلیف بودند و شرایط نگران نماینده ای داشتند ولی اکنون با شرایط فعلی طرفداران این تیم امید به ماندن تیم محبوب خود در لیگ دارند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد شرایط این تیم به خبرنگار وبلاگ وردپرس گفت: متاسفانه تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم و به لحاظ آمادگی از سایر تیم ها عقب هستیم.

علی عیسی زاده گفت: اگر تکلیف تیم زودتر معین می شد هم در جذب بازیکن پیروز تر بودیم و هم مانع رفتن چند بازیکن کلیدی فصل گذشته می شدیم.

وی اضافه نمود: پنجره جابجایی برای تیم صنعت نفت آبادان هنوز بسته نشده و سعی داریم در روزهای آینده 2 بازیکن که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند جذب کنیم تا تیم تقویت گردد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان خوبی امسال جذب تیم شدند و می توان به آینده این تیم امیدوار بود، همه سعی خود را خواهیم کرد تا انتظارات طرفداران آبادانی را برآورده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: صنعت امسال بیشتر بازیکنان خود را از دست داده و دچار تغییر و تحولات اساسی در خطوط سه گانه شده است.

سیدسیروس پورموسوی گفت: با جدای بازیکنان اصلی فصل گذشته شاکله تیم نیز با جذب بازیکنان جدید کاملا تغییر کرد و با رویکرد جدیدی باید در فصل آینده وارد لیگ برتر شویم.

وی اضافه نمود: البته بازیکنان با تجربه و حتی بازیکنان جوان آینده داری امسال جذب شده که می توانند در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نمایند ولی برای ایجاد هماهنگی احتیاج به زمان دارند.

سرمربی تیم صنعت نفت گفت: تیم از روز چهارشنبه برای برگزاری اردوی 10 روزه راهی تهران شد تا در شرایط مناسب آب و هوایی تمرینات را دنبال کنیم و سعی داریم در این اردو حداقل 2 ملاقات تدارکاتی نیز برگزار کنیم.

پورموسوی گفت: از طرفداران و مسوولان آبادانی انتظار حمایت داریم و همانند گذشته حامی این تیم باشند تا با پشتوانه آنها پیروز به کسب نتایج مناسب شویم.

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از اواسط آبان ماه امسال با شرکت 16 تیم شروع خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صنعت نفت آبادان در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صنعت نفت آبادان در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید