در دنیا آینده خبری از کلینیک های مشاوره زیبایی نخواهد بود؟ ، اسکنر هوشمندی که مشاوره زیبایی می دهد

به گزارش وبلاگ وردپرس، در جریان برگزاری نمایشگاه CES2019 یک شرکت ژاپنی از نوعی فروشگاه هوشمند پرده برداری نموده که می تواند ضمن اسکن سریع چهره کاربران برترین مشاوره زیبایی را به آنان ارائه دهد و در خرید لوازم آرایشی نیز به کاربران یاری کند.

در دنیا آینده خبری از کلینیک های مشاوره زیبایی نخواهد بود؟ ، اسکنر هوشمندی که مشاوره زیبایی می دهد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، احتمالا به زودی تعداد مراجعه ها به آرایشگاه ها و کلینیک های مشاوره پوست و مو کمتر می گردد چرا که کافیست فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی یک دستگاه اسکنر SK-II را در فروشگاه خود نصب نمایند و به کاربران برترین مشاوره آرایشی بهداشتی را ارائه نمایند.

جالب است بدانید نخستین نسخه مبتنی بر این نوع مشاوره دیجیتال در مه مه 2018 به طور آزمایشی در توکیو راه اندازی شد و به زودی شانگهای و سنگاپور نیز شاهد افتتاح این نوع فروشگاه های جذاب و هوشمند خواهند بود.

فروشگاه هوشمندFuture X Smart Store ادغامی است ترکیبی از ویژگی های فیزیکی و دیجیتالی. کار اسکنر این فروشگاه زیبایی از اسکن چهره شما در یک غرفه آغاز می گردد، که در آن شما را به وسیله فروشگاه با توصیه هایی خاص برای پوست و سن ظاهری خود دریافت می کنید، سپس 5 کلید واژه اصلی در مورد سلامت پوست خود دریافت می کنید و نتایج وضعیت پوست و زیبایی خود را به طور دقیق می دانید. مثلا این که پوستتان لکه، چین و چروک یا مشکل خاصی دارد یا خیر.

تجزیه و تحلیل پوست شما به شکل تجربه ای شخصی انجام می گردد، یعنی امکان ندارد نتایج شما با نتایج شخصی دیگر یکسان باشد. سپس شما بر اساس این نتایج محصولات مناسب خود را تحویل خواهید گرفت.

در ضمن هنگامی که شما آماده پرداخت هزینه های خود هستید، فروشگاه هوشمند به یک جدول دیجیتال در اختیارتان می گذارد که یاری می نماید سبد خرید دیجیتال خود را با محصولات احتمالی دلخواه خود پر کنید.

منبع: انتخاب

به "در دنیا آینده خبری از کلینیک های مشاوره زیبایی نخواهد بود؟ ، اسکنر هوشمندی که مشاوره زیبایی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دنیا آینده خبری از کلینیک های مشاوره زیبایی نخواهد بود؟ ، اسکنر هوشمندی که مشاوره زیبایی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید