شرط فعالیت اصناف در سرویس مدارس

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه در حوزه سرویس مدارس برای فعالیت اصناف هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: شرکت هایی که صلاحیت آنها توسط شهرداری و بخشداری تایید گردیده باشد و مجوز لازم را دریافت نمایند می توانند در حوزه سرویس مدارس فعالیت نمایند.

شرط فعالیت اصناف در سرویس مدارس

مرتضی ضامنی در گفت وگو با وبلاگ وردپرس با بیان اینکه سامانه سپند، سامانه نوپایی است و حمل و نقل دانش آموزی را پایش، ساماندهی و شفاف می نماید، اظهار کرد: وقتی بحث شفافیت پیش می آید افرادی در جامعه حضور دارند که از آن گریزانند به عبارت دیگر با شفافیت و ساماندهی یکپارچه منافع برخی ها به خطر می افتد و به واسطه همین موضوع کارشکنی هایی نیز صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با این وجود اما مجموعه وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش به جد در حال پیگیری این موضوع هستند. به طوری که وزیر کشور نامه ای به وزیر آموزش و پرورش فرستادند و این گلایه را داشتند که همکاری در سطح استان ها و مدارس بیشتر گردد. به عبارت دیگر با افزایش این همکاری ها می توانیم در سال تحصیلی جدید، اطلاعات سامانه سپند را کامل نموده و پایش نیز انجام گردد تا کیفیت ارائه خدمات در این بخش ارتقا یابد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه مسئله ای برای ورود اصناف به این حوزه وجود ندارد و اصناف درخواست اصلاح آیین نامه دانش آموزی را داشتند تا بخشی از این کار به عهده آنها باشد، گفت: در حوزه سرویس مدارس برای فعالیت اصناف هیج محدودیتی وجود ندارد. یعنی شرکت هایی که در فراخوان شهرداری ها شرکت می نمایند و در نهایت شرکت مجاز شناخته می شوند، اگر هم جزو شرکت های حمل و نقلی زیر مجموعه شهرداری ها نباشند و اصطلاحا شرکت ها بیرونی باشند اما صلاحیت آنها توسط شهرداری شهر مربوطه تایید گردیده باشد می توانند در حوزه سرویس مدارس فعالیت نمایند.

ضامنی در سرانجام گفت: این اصناف بایستی حتما از شهرداری ها و بخشداری های مربوطه مجوز لازم را دریافت نمایند تا افرادی که قرار است در این حوزه فعالیت نمایند شناخته گردیده و دارای صلاحیت باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرط فعالیت اصناف در سرویس مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط فعالیت اصناف در سرویس مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید