لیزر موهای زائد به روش آمریکایی ها!

به گزارش وبلاگ وردپرس، لیزر یکی از مرسوم ترین روش های خلاص شدن از شر مو های زائد بدن است که امروزه با استفاده از دستگاه های به روز اروپایی بدون هیچ گونه عوارض پوستی به احتیاج شهروندان پاسخ می دهد.

لیزر موهای زائد به روش آمریکایی ها!

وبلاگ وردپرس امروز به کلینیک زیبایی تندیس آمده که از دستگاه های پیشرفته برای لیزر استفاده می نماید.

1. کلینیک زیبایی تندیس کدام نوع درمان ها را پوشش می دهد و چه خدماتی را به مشتری ارائه می دهد؟

در این کلینیک حدود 15 نوع خدمات ارائه می گردد. از کاشت مو و ابرو گرفته تا درمان اضافه وزن و ارائه انواع لیزر ها برای مو های زائد. این کلینیک انواع تزریقات پوستی را هم از قبیل تزریق ژل و بوتاکس پوشش می دهد.

به طور کلی این کلینیک تمام خدماتی را که مربوط به پوست و مو است را به مشتری ارائه می دهد.

2. در کلینیک زیبایی تندیس از چه نوع دستگاه هایی برای لیزر استفاده می شوند؟

این کلینیک از دستگاه های بسیار به روزی در خدمات رسانی به مشتریان خود استفاده می نماید. برای روش لیزر در کلینیک زیبایی تندیس از 3 دستگاه اروپایی استفاده می گردد که عبارتند از: آپوجی، الیت پلاس و کندلا که جدیدترین روش لیزر را بدون هیچ عوارضی پوشش می دهند و همواره مشتریان را راضی نگاه داشتند.

3. با در نظر دریافت 3 دستگاه برای لیزر، آیا تفاوتی در بحث هزینه منظور می گردد؟

روش درمان لیزر برای خلاص شدن از مو های زائد با سه دستگاه صورت می گیرد، اما می توان گفت که هزینه لیزر با استفاده از هر یک از این سه دستگاه یکسان است و هزینه آن ها متغیر نیست.

4. تفاوت این 3 دستگاه لیزر در چیست؟

آپوجی، الیت پلاس و کندلا برای لیزر از روشی یکسان پیروی می نمایند یعنی هیچ تفاوتی ندارند. البته که تنها تفاوت آن ها در طول موج های آن است که آن هم به دلیل تنوع مو می باشد. به عنوان مثال شخصی دارای مو های ضخیم است، ولی شخصی خیر. پزشک مربوطه، خود تشخیص می دهد که از کدام دستگاه برای لیزر استفاده کند.

5. آیا این روش درمان (لیزر) عوارضی هم دارد؟

استفاده از این سه دستگاه و به طور کلی لیزر کردن بدن، هیچ صدمه ای به پوست، مو وسلامت مشتری نمی زند و خیال مشتری از این بابت راحت باشد که حتی پس از لیزر هم هیچ عوارض جانبی برایشان رخ نخواهد داد. اما باید به این نکته توجه کرد که مشتریانی که بیمارری های خاص دارند تنها با تشخیص پزشک قادر به لیزر کردن بدن هستند.

6. روش لیزر برای چه کسانی ممنوع است؟

بعضی از مشتریان دارای مو های نازک هستند که لیزر برای این دسته افراد ممنوع است. دسته دیگری که لیزر برایشان به شدت مضر است، زنان باردار هستند که در صورت لیزر کردن به جنین آسیب جدی خواهد رسید پس مراقب باشند. دسته سومی که لیزر برایشان اکیدا توصیه نمی گردد افرادی هستند که بیماری های خاصی دارند که البته با دستور پزشک متخصص، لیزر برایشان خطرناک نخواهد بود.

7. چند سال است که این روش در کلینیک زیبایی تندیس استفاده می گردد؟

روش لیزر از سال های دور در کشور های اروپایی مرسوم بوده، ولی کلینیک زیبایی تندیس با نوآوری و با استفاده از به روزترین دستگاه های اروپایی، این روش را از 10 سال پیش در کشور پیش گرفت که بسیار موفقیت آمیز بوده و مشتریان خود را راضی نگاه داشته.

8. تعداد جلسات درمان مو های زائد با استفاده از لیزر چند جلسه است؟

مشتری پس از معاینه توسط پزشک متخص اگر شرایط لیزر شدن مو های زائد را دارا بود با توجه به نوع و ضخامت موی خود مشخص می گردد که با چه دستگاهی و چند جلسه لیزر کارش انجام گردد. به طور کلی تععداد جلسات لیزر بین 4 تا 6 جلسه می باشد که البته بعضی افراد زیر 4 جلسه نیز جواب دریافتد و دیگر احتیاج به جلسات بیش تر نداشتند.

9. آیا این روش تنها برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد؟

از عوامل موفیت کلینیک زیبایی تندیس، ارائه خدمات به آقایان و خانم ها است. تمام خدمات کلینیک از قبیل مسائل مربوط به اضافه وزن، مو، پوست، لیزر مو و... هم برای خانم ها و هم برای آقایان صورت می گیرد و مجموعه تندیس پذیرای آقایان هم در کلینیک زیبایی تندیس است.

جهت مشاهده نمونه های بیشتر به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.

@clinic.tandis.official

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت کلینیک مراجعه نمایید.

clinictandis.com

با تماس با ما، از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک، بهره مند شوید.

شهرک غرب:

02188367040

02188366080

فرمانیه:

02122720124

شهرک غرب، بلوار دادمان، روبه روی خیابان درختی، پلاک 92

منبع: برترین ها

به "لیزر موهای زائد به روش آمریکایی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیزر موهای زائد به روش آمریکایی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید