موافقت کوبا با بازگرداندن مهاجران غیر قانونی از آمریکا

به گزارش وبلاگ وردپرس، کوبا با پرواز های آمریکایی برای بازگرداندن کوبایی هایی که غیر قانونی به آمریکا رفته بودند، موافقت کرد.

موافقت کوبا با بازگرداندن مهاجران غیر قانونی از آمریکا

کارلوس فرناندز دی کاسیو، معاون وزیر امور خارجه کوبا گفت: دولت کوبا از سرگیری پرواز های بازگشت کوبایی هایی را پذیرفته است که به طور غیرقانونی وارد خاک آمریکا شده اند و واشنگتن اقامت آن ها را رد نموده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی اضافه نمود: کوبا مدتی پیش آمریکا را از آمادگی ما برای دریافت پرواز از اخراج شدگان آگاه کره بود.

فرناندز دی کاسیو در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از ملاقات در هاوانا با هیئتی از وزارت خارجه آمریکا برای آنالیز موضوع مهاجرت و فعال شدن مجدد توافقات دوجانبه در این زمینه، در شرایطی که کوبا رکورد مهاجرت را تجربه می نماید.

وی گفت: دو طرف هنوز در خصوص شرایط و زمان این پروازها که باید عادی باشد، به توافق نرسیده اند.

کوبا یک سال است که مهاجرت بی سابقه ای را تجربه می نماید چرا که با بدترین بحران مالی در سی سال گذشته تحت تأثیرات ترکیبی پیامد های همه گیری و افزایش تحریم های آمریکا در دوره دونالد ترامپ (2017-2021) روبرو است.

معاون وزیر امور خارجه کوبا اظهار داشت که از سال 2017، کوبا به تعهد خود مبنی بر دریافت پرواز های بازگشت از آمریکا عمل کرد، قبل از اینکه این پرواز ها در سال 2020 به علت بسته شدن فرودگاه ها به علت همه گیری همه گیر، متوقف شوند.

وبلاگ وردپرس بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "موافقت کوبا با بازگرداندن مهاجران غیر قانونی از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت کوبا با بازگرداندن مهاجران غیر قانونی از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید