13 مجروح در تصادفات روز گذشته قم

به گزارش وبلاگ وردپرس، سخنگوی اورژانس و فوریت های پزشکی استان قم گفت: تصادفات روز گذشته در جاده های قم 13 مجروح بر جای گذاشت که در یکی از آن ها دست راست دختربچه 6 سالع ای قطع شد.

13 مجروح در تصادفات روز گذشته قم

به گزارش وبلاگ وردپرس، مهدی فراهانی با اشاره به وضعیت تصادفات جاده ای در قم در 24 ساعت گذشته مطرح کرد: با آمادگی کامل نیروهای اورژانس مجروحین تصادفات در اسرع وقت به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و فوریت های پزشکی استان قم توضیح داد: تصادفات روز گذشته در جاده های قم 13 مجروح بر جای گذاشت که در یکی از آن ها دست راست دختربچه 6 سالع ای قطع شد.

وی در تشریح تصادفات در قم اعلام کرد: در سانحه اول در برخورد دو خودرو در عوارضی اتوبان قم-تهران 4 نفر مجروح شدند. همچنین درتصادفی دیگر واقع دراتوبان قم-تهران و در کیلومتر40 بر اثر برخورد اتوبوس و وانت 2نفر مجروح گزارش شد.

وی اعلام کرد: واژگونی خودروی پراید در محور قم-سلفچگان نیز 1مجروح به همراه داشت ضمن اینکه در 2 کیلومتر مانده به عوارضی قم-تهران بازهم بر اثر برخورد دو خودرو 2 نفر مجروح شدند. در این سانحه 1 نفر از مجروحان به مراکز درمانی انتقال یافت و1مجروح نیز درمحل توسط پرسنل 115 درمان شد.

وی درتشریح شاخص ترین تصادف روز گذشته شرح داد: درشاخص ترین تصادفات دیروز به علت واژگونی پراید درمحور سلفچگان-دلیجان 4 مجروح بدحال بر جای ماند.

فراهانی ادامه داد: با توجه به وخامت حال تمامی مجروحین 4 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام و تمامی مجروحین همراه با مراقبتهای اولیه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی گفت: متاسفانه دربین مجروحین دختربچه ای حدودا 6 ساله دچار قطع عضو از ناحیه دست راست شده بود که پس انجام خدمات اولیه درمانی درسریعترین زمان ممکن با آمبولانس اورژانس115 به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت های پزشکی استان قم اعلام کرد: همچنین تصادفی بین 3خودرو دراتوبان قم-کاشان و در محدوده کاشان رخ داد که باتوجه به تعداد مجروحین اورژانس استان قم به یاری آمبولانسهای اورژانس کاشان رفته ومجروحین به بیمارستان کاشان منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "13 مجروح در تصادفات روز گذشته قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 مجروح در تصادفات روز گذشته قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید