هوش مصنوعی

5 نکته بیل گیتس که آرزو کرد قبلا می دانست

این میلیاردر 67 ساله 5 نکته را که خود هرگز در روز فارغ التحصیلی اش دریافت نکرده بود، با دانشجویان در میان گذاشت؛ مخصوصا به علت انصراف خودخواسته اش از دانشگاه هاروارد پس از سه ترم برای پایه گذاری مایکروسافت.

3 خرداد 1402

رونمایی از طرح مایکروسافت برای آینده ویندوز

دیجیاتو نوشت: در حالی که AMD و اینتل از تراشه های مجهز به موتور هوش مصنوعی خود رونمایی نموده اند، مایکروسافت برنامه های بزرگی در زمینه هوش مصنوعی ویندوز دارد.

21 دی 1401

تقویت حافظه افراد مبتلا به آلزایمر به یاری هوش مصنوعی!

پرهام اعرابی استاد ایرانی-کانادایی دانشگاه تورنتو، به تازگی یک الگوریتم کامپیوتری تازه طراحی نموده است که می تواند مانند مغز انسان اطلاعات را به صورت استراتژیک ذخیره و به یاد بیاورد. این الگوریتم به منظور یاری به افرادی که دچار آلزایمر هستند، ایجاد...

5 مرداد 1401

5 دلیل که جوکر بهترین نقش واکین فینیکس است

به گواه خیلی ها، واکین فینیکس بهترین نقش آفرینی کارنامه اش را در فیلم جوکر به نمایش گذاشته و در این مقاله قرار است با 5 دلیلی آشنا شویم که این ادعا را تأیید می نماید.

29 اردیبهشت 1400

همکاری گوگل و زیمنس برای فراوری ابزار هوش مصنوعی صنعتی

گوگل روز گذشته از همکاری با زیمنس برای فراوری ابزار هوش مصنوعی قابل استفاده در صنایع و کارخانه های مختلف خبر داده است.

28 اردیبهشت 1400

گوشی های مالی سری LG W41 با نمایشگر و باتری عظیم معرفی گردید

در حالی که این روزها خبرهایی از تصمیم LG مبنی بر فروش بخش موبایل این شرکت به فروش می رسد، به تازگی کمپانی کره ای سه مدل مالی از سری LG W41 را با مشخصات متقاوت معرفی شدند.

4 فروردین 1400

کارگروه همکاری های ایران و روسیه در حوزه ICT برگزار شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در دومین جلسه کارگروه همکاری های ایران و روسیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز با حضور نمایندگانی از دو کشور کار خود را به خاتمه رساند، پیشنهادات برنامه همکاری MOM (Minutes of Meeting) در زمینه...

26 مهر 1399

گوشی گلکسی اس 20 به روزرسانی شد

به روزرسانی های سری گلکسی اس 20 سامسونگ به وصله امنیتی جدید در اروپا وارد بازار شد. این به روزرسانی شامل ویژگی هایی مانند بزرگنمایی دوربین و لرزشگیر ویدئو است.

10 شهریور 1399

گوشی چینی خوب و قابل اعتماد، چی بخریم؟

خبرنگاران: ترس از خرید محصولی چینی در میان مخاطب های تکنولوژی برای سال هاست که خریداران ایرانی را تعقیب می نماید و اکنون برای مدتی است که امکان تجربه ای متفاوت و مالی را از آن ها گرفته. خرید تولیدات ژاپن و کره جنوبی برای مدتی طولانی به عنوان اصل شماره...

7 شهریور 1399

استاد بزرگ کره ای بازی گو برای همیشه خداحافظی کرد؛ چون هوش مصنوعی شکست ناپذیر است

استاد معروف بازی های استراتژی باستانی Go از دادن مسابقه با نرم افزار هوش مصنوعی گوگل انصراف داد. او می گوید هوش مصنوعی بی نظیر و شکست ناپذیر است.

24 دی 1398

ربات نظافتچی جدیدآی روبوت معرفی گردید ، قابلیت نقشه برداری ، نظافت تمامی زوایای خانه

ربات پاک کننده و نظافتچی جدید آی روبوت با امکاناتی متفاوت نسبت به نسخه قبلی رونمایی شد. این ربات جدید دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است که می تواند تمامی زوایا را نظافت کند.

6 مرداد 1398

یاری به تشخیص بیماری های چشمی در هند

شرکت وریلی از زیر مجموعه های آلفابت گوگل میخواهد الگوریتم هوش مصنوعی بیماری های چشم را در هند مورد استفاده قرار دهد.

30 خرداد 1398

روبات های روزنامه نگار امنیت رسانه های محلی را به خطر انداخته اند؟

ریکد نوشت: شاید شما با خواندن این تیتر به سرعت و به طور کلی نتیجه گرفته باشید که آینده رسانه ها به طور کلی در خطر است. اما این موضوع صحت ندارد. نشریات بزرگ و سرشناسی مثل نیویورک تایمز بدون هیچ مسئله ای بین منابع انسانی و روبات های روزنامه نگار تعامل ایجاد...

24 خرداد 1398