تئاتر

تفریحات استانبول

استانبول که به عنوان پل بین اروپا و آسیا شناخته می گردد، ترکیبی باشکوه از زندگی باستانی و مدرن است. این کشور با تاریخ غنی و خیابان های پر جنب و جوش و شلوغ و مجموعه بی پایانی از جواهرات پنهان که در هر گوشه ای منتظر هستند، برخورد می نمایند.

21 بهمن 1401

جمهوری تاتارستان و استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری بین رییس جمهور تاتارستان که در راس هیئت تجاری مالی به گلستان سفر نموده است و استانداری گلستان امضا شد.

31 شهریور 1401

وسان در کانادا رونمایی می گردد

یاسر خاسب در جدیدترین تجربه خود ویدئو پرفورمنس آرت وسان را همزمان با روز شاهنامه فردوسی، برای یک کمپانی هنری در کانادا اجرا می نماید.

10 تیر 1401

امروز؛ افتتاحیه اولین جشنواره ملی تک بازیگری تئاتر درسی

تهران (پانا) - افتتاحیه اولین جشنواره ملی تک بازیگری تئاتر درسی امروز 14 اسفندماه برگزار خواهد شد.

1 تیر 1401

1917 در فرهنگسرای ارسباران اکران می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فیلم سینمایی 1917 یک فیلم حماسی جنگی انگلیسی است که یکشنبه 7 اذر در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و با حضور کورش جاهد کارشناس و منتقد سینما، نقد و آنالیز می گردد.

24 فروردین 1401

سوگل طهماسبی به مناسبت یلدا چادری شد!

خبرنگاران: سوگل طهماسبی عکس های جدیدی را به مناسبت یلدا در فضای مجازی منتشر کرد.

23 بهمن 1400

نمایش های آیینی و سنتی، مولفه ای اصیل، گسترده و ذخیره ای بی زوال است

تهران (پانا) - محمدمهدی اسماعیلی: نمایش های آیینی و سنتی در پهنه اقلیم متنوع ایران اسلامی، مولفه ای اصیل، گسترده و ذخیره ای بی زوال است که بسان درختی تنومند سربلند ایستاده است.

16 بهمن 1400

کتاب پنجاه و پنج داستان از زندگی بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی از انتشار نخستین کتاب خود در حوزه ادبیات داستانی اطلاع داد

30 مرداد 1400

کتاب باز؛ روایت هایی از زندگی ، وقتی کتاب باز ناجی مطالعه می گردد

مصاحبه های ساده برنامه کتاب باز پای کتاب را به صفحه تلوزیون خانه بسیاری از افراد باز می نماید و باعث می گردد مردم هم خاطراتشان را از اولین کتاب هایی که خوانده اند مرور نمایند و درباره کتاب با یکدیگر صحبت نمایند. سخن گفتن از کتاب آرام آرام آن را به دستان...

23 بهمن 1399

روحانی درگذشت محمد علی کشاورز را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم استاد محمد علی کشاورز، گفت: این هنرمند برجسته با ایفای نقش های ماندگار در صحنه های گوناگون تئاتر، تلویزیون و سینما، یاد و خاطره ای فراموش نشدنی در دفتر زرین هنر ایران برجا گذاشت.

22 مرداد 1399

خبرنگاران شهرام کرمی به مدیرکل جدید هنرهای نمایشی تبریک گفت

تهران- خبرنگاران- شهرام کرمی مدیر پیشین اداره کل هنرهای نمایشی انتخاب قادر آشنا را به عنوان مدیر جدید این اداره کل تبریک گفت.

16 اردیبهشت 1399

رئیس جهاد دانشگاهی هنر:تفکر جهادی، نسخه شفابخش شرایط کنونی کشور است

رئیس جهاد دانشگاهی هنر گفت: تفکر و اندیشه جهادی از جمله ویژگی های منحصر به فرد جهاد دانشگاهی است؛ اینکه در مواجهه با کارهای بزرگ به بهانه کمبود امکانات و ناملایمات موجود، پا پس نکشیده و به فکر انجام و تداوم کار در سطح معقول و مطلوب باشیم.

9 شهریور 1398