برای تاسیس گلخانه در ری عوارضی توسط شهرداری دریافت نمی گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، راهنمایی الله جمالی پور ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار قلعه نو طی سخنانی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش قلعه نو به مشکل جدی تبدیل شده است و با توجه به اینکه جهاد کشاورزی متولی امر ساخت وسازهای غیرمجاز است ضروری است همکاری هایی را برای از حل این مشکل در این زمینه داشته باشیم.

برای تاسیس گلخانه در ری عوارضی توسط شهرداری دریافت نمی گردد

جمالی پور در ادامه با اشاره به اینکه موانعی برای کسب پروانه گلخانه در ری وجود دارد گفت: کسب پروانه گلخانه نباید بیش از 2 ماه به طول بیانجامد چرا که ایجاد گلخانه در ری راهی برای حفظ اراضی کشاورزی محسوب می گردد و ضروری است موانع موجود بر سر این راه در کوتاه ترین مدت حل گردد.

وی با اشاره به اینکه در راستای صدور مجوز گلخانه ای باید یک کارگروه تشکیل گردد گفت: شهرداری ها نباید برای تأسیس گلخانه ها عوارضی بگیرند و در صورتی که اعضای کارگروه دستگاه ها تعللی در اجرا داشته باشند برکنار می شوند.

فرماندار ویژه ری گفت: دامداری ها نباید در جوار روستاها شکل بگیرند و در این راستا می خواهیم دامدارها با تجمیع دام و تخصیص مکانی مناسب به آنها به فعالیت بپردازند و از این طریق از سرایت بیماری دام ها به انسان جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای تاسیس گلخانه در ری عوارضی توسط شهرداری دریافت نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تاسیس گلخانه در ری عوارضی توسط شهرداری دریافت نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید