فراوری رنگ های سرامیکی پودری توسط محققان کشور

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی حسین ستوده، مدیرعامل شرکت دانش بنیان فراوری کننده رنگ های پودری با اشاره به محصول فراوریی این شرکت اظهار کرد: محصول فراوریی ما رنگ سرامیکی پودری است که به صورت درون لعابی و رو لعابی باعث نقش آفرینی انواع کاشی و سرامیک می گردد.

فراوری رنگ های سرامیکی پودری توسط محققان کشور

وی اضافه کرد: رنگ سرامیکی همراه با پودر چاپ به صورت اسپری یا چاپ سیلک روی قطعات اعمال می گردد و پس از پخت به مشخصات مطلوب می رسد.

ستوده با بیان اینکه محصول فراوریی ما در صنعت سرامیک کشور کاربرد دارد، گفت: فراوریمان در حد احتیاج داخلی است زیرا بازار داخل خیلی بزرگ است. البته به جز ما چند شرکت دیگر نیز در این زمینه فعالیت می نمایند اما با توجه به اینکه شرکت ما کار R&D می نماید و دایم در حال تحقیق و توسعه هستیم، دانش بنیان به شمار می آییم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان با اشاره به دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان سرمایه در گردش، گفت: با وامی که گرفتیم فراوریمان بیشتر شده است، البته اگر مبلغ تسهیلات بیشتر بود، بهتر بود.

وی اضافه کرد: سیستم کار و وام دادن صندوق نوآوری و شکوفایی از همه ارگان های دولتی دیگر منظم تر است و من از روال کار راضی بودم.

ستوده درباره میزان اشتغالزایی این محصول نیز گفت: بعد از دریافت تسهیلات و بیشتر شدن فراوری، حدود سه نفر به نیروی کار شرکت اضافه شدند.

ستوده با تاکید بر اینکه محصول فراوریی ما کاملا با مشابه خارجی رقابت پذیر است، درباره صادرات این محصول نیز گفت: هنوز برای صادرات اقدام نکرده ایم. البته اقدامات اولیه برای صادرات به کشور ترکیه اجرا شده است اما هنوز به صورت جدی آن را پیگیری نکرده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری رنگ های سرامیکی پودری توسط محققان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری رنگ های سرامیکی پودری توسط محققان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید