هر آنچه باید درباره مک بوک ایر 2022 بدانید

به گزارش وبلاگ وردپرس، شب گذشته اپل از مک بوک ایر 2022 رونمایی کرد که در کنار طراحی نو و بهره گیری از چیپست M2، با دیگر ویژگی های نو راهی بازار می گردد. در این مطلب به مهم ترین ویژگی های این لپ تاپ می پردازیم.

هر آنچه باید درباره مک بوک ایر 2022 بدانید

پشتیبانی از فقط یک مانیتور اکسترنال

نسل قبلی مک بوک پرو از فقط یک مانیتور اکسترنال پشتیبانی می نماید و متاسفانه مدل نو آن هم با همین محدودیت روبرو است. اپل می گوید کاربران با خرید این مک بوک می توانند از یک مانیتور با رزولوشن 6K و رفرش ریت 60 هرتز بهره ببرند.

باریک تر از اولین آیفون

ضخامت این لپ تاپ به 11.3 میلی متر می رسد و وزن آن هم فقط 1.2 کیلوگرم است. این یعنی بدنه این مک بوک حتی از اولین آیفون و آیفون 3G هم باریک تر است.

تاندربولت 3

برخلاف مدل نو مک بوک پرو و مک استودیو، مک بوک ایر نو به جای پورت های تاندربولت 4 از تاندربولت 3 استفاده می نماید. این دو پورت تاندربولت 3 برای کارهایی مانند شارژ شدن لپ تاپ، اتصال به مانیتور اکسترنال، به عنوان پورت USB 4 و USB 3.1 نسل 2 می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

هماهنگی رنگ کابل مگ سیف با رنگ بدنه

برخلاف کابل مگ سیف ارائه شده با مدل های مک بوک پرو، کاربران مک بوک ایر نو با توجه به رنگ بدنه، از کابل مگ سیف هماهنگ با رنگ بدنه موردنظر بهره می برند.

قیمت مدل های مختلف

مقرون به صرفه ترین مدل این لپ تاپ 1199 دلار قیمت دارد که با پرداخت این مبلغ می توانید از تراشه دارای پردازنده و پردازنده گرافیکی 8 هسته ای، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD استفاده کنید. از سوی دیگر اگر در پی استفاده از پردازنده گرافیکی 10 هسته ای به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی هستید باید 1499 دلار بپردازید.

لوازم جانبی موجود در جعبه

در جعبه این لپ تاپ یک شارژر 35 واتی با پورت دوگانه دیده می گردد. اپل اعلام نموده که کاربران در صورت تمایل به استفاده از شارژر 67 واتی، بدون پرداخت هزینه جداگانه می توانند این شارژر را دریافت نمایند. به لطف این شارژر 67 واتی، می توانید باتری مک بوک ایر را در عرض 30 دقیقه از 0 به 50 درصد برسانید.

تاریخ عرضه

اپل هنوز تاریخ دقیق عرضه این لپ تاپ را اعلام ننموده و فقط گفته که در ماه آینده میلادی به دست کاربران می رسد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه باید درباره مک بوک ایر 2022 بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه باید درباره مک بوک ایر 2022 بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید