هشدار اف بی آی به شرکت کنندگان در نمایشگاه CES2019: مراقب تله ها و جاسوسی های آنلاین باشید

به گزارش وبلاگ وردپرس، اف بی آی با ارسال بیانیه ای به تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه CES2019 هشدار داد که مراقب تله های پیش روی خود باشند. تله هایی که می توانند جاسوسی را هم شامل شوند.

هشدار اف بی آی به شرکت کنندگان در نمایشگاه CES2019: مراقب تله ها و جاسوسی های آنلاین باشید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نمایشگاه CES2019 از بزرگ ترین و مهم ترین نمایشگاه هایی است که هر سال در لاس وگاس با هدف گردهمایی غولهای فناوری تشکیل می گردد. اما هر اندازه این نمایشگاه مدرن تر می گردد، احتمال حملات سایبری علیه آن نیز افزایش می یابد.

بر همین اساس نیز اف بی آی به تمامی شرکت های فناوری آمریکایی حاضر در این بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا بیان کرد که در جریان برگزاری نمایشگاه و پس از آن مراقب حملات سایبری احتمالی باشند.

این بیانیه رسمی از شرکتنمایندگان خواست تا از تله های عسل دوری نمایند. تله هایی که اشتیاق و توجه افراد را به خود جلب می نماید اما درواقع با هدف سوء استفاده از کاربران طراحی شده است.

این سازمان همچنین به شرکت هایی که در این کنفرانس حضور دارند، هشدار می دهد تا مراقب عکاسی های مخفیانه از تجهیزات خود باشند چرا که احتمال سرقت اختراعات نیز وجود دارد.

در بخشی از این بیانیه به صراحت اشاره شده که: نمایشگاه ها و رویدادهای صنعتی فرصت هایی عالی برای جمع آوری اطلاعات کسب و کارهای حساس، اسرار تجاری و سایر مواد اختصاصی را در اختیار سارقان می گذارند.

منبع: انتخاب

به "هشدار اف بی آی به شرکت کنندگان در نمایشگاه CES2019: مراقب تله ها و جاسوسی های آنلاین باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اف بی آی به شرکت کنندگان در نمایشگاه CES2019: مراقب تله ها و جاسوسی های آنلاین باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید