پاسخ استاندار فارس در خصوص دیدار با یک سرمایه گذار

به گزارش وبلاگ وردپرس، استاندار فارس به شبهات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص عدم پذیرش یک سرمایه گذار پاسخ داد و گفت: مطالب مطرح شده در خصوص عدم پذیرش سرمایه گذار، ناقص است.

پاسخ استاندار فارس در خصوص دیدار با یک سرمایه گذار

به گزارش وبلاگ وردپرس از شیراز، محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران و مشارکت بخش خصوصی از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: چندی پیش مطلبی به نقل از وزیر محترم گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در ارتباط با وقت دهی به یک سرمایه گذار در استان فارس مطرح شده که به نظر می رسد مطالب مطروحه، ناقص به اطلاع ایشان رسانده شده است.

او در شرح اصل ماجرای مذکور گفت: سرمایه گذاری که مد نظر وزیر محترم است، از اتباع کشور های دیگر بوده و طبق قانون باید به لحاظ امنیتی، استعلام ها لازم در خصوص ایشان انجام می شد که دفتر استانداری نیز با سازمان های مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهد.

استاندار فارس با ابراز تعجب از بازنشر خبر عدم پذیرش سرمایه گذار مربوطه، اضافه کرد: پس از اعلام موضوع به وزیر محترم و پاسخ مثبت ایشان در خصوص انجام استعلام، ظرف 48ساعت و در سریع ترین زمان ممکن، ملاقات با سرمایه گذار مذکور انجام شد، اما جای تعجب است که مطلب به گونه ای دیگر از جناب وزیر نقل شده است.

ایمانیه با بیان اینکه در خصوص حجم سرمایه گذاری این سرمایه گذار نیز مطالب ناقص درج شده است، مطرح کرد: حجم سرمایه گذاری مورد نظر سرمایه گذار بسیار متفاوت از رقم ذکر شده است.

او با تاکید مجدد بر اینکه پیگیری های لازم در خصوص این سرمایه گذار با جدیت صورت گرفته است، اضافه کرد: باز نشر این خبر پس از یک ماه آن هم با اطلاعات ناقص، سوال برانگیز بود.

استاندار فارس با بیان اینکه دولت از سرمایه گذاران حمایت جدی و حقیقی دارد، مطرح کرد: در دو ماهی که از آغاز به کار ما در استان می گذرد، رویکرد جدی در حمایت از سرمایه گذاری، اشتغال و برطرف موانع فراوری داشته ایم که این رویکرد، مورد تایید و اذعان صاحب نظران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پاسخ استاندار فارس در خصوص دیدار با یک سرمایه گذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ استاندار فارس در خصوص دیدار با یک سرمایه گذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید